Hiusten vaalennus operaatio, help me!!
Mulla oli 2,5vuotta sitte vaaleat hiukset ja haluisin ne nyt takasin. Kaks kertaa oon sen jälkee alottanu uuden vaalennusprojektin ja molemmilla kerroilla vetäny takasin ruskeeks siinä vaiheessa, ku hiukset oli keltaset, en yhtää jaksa sitä välivaihetta. Nyt kuitenki päätin et voin olla keltatukkanen sen aikaa kunnes pääsen tavotteeseen. Mulla oli keskiruskeet hiukset ja nyt nää on kellertävän oranssit. Hopeashampoo ja hopeahoitoaine löytyy ja niitä oon käyttäny. Oon laittannu päähäni yhen paketin rialia ja eilen laitoin schwarzkopfpin blonde L1++ ja nyt tulos on siis tämä keltanen. Eli onko jollakin hyviä vinkkejä miten saa tehokkaasti ton keltasen värin veke. Tuhkanvaaleeta väriä pitäis varmaa laittaa ja sit se hopeashampoo. Osaaks joku suositella hyvää väriä millä lähtee keltasuus hyvin pois? Tai lähinnä mitkä on teillä toiminu, eihän mikää takaa et sama väri toimis myös mulla :-))
Mut kokemuksia otetaan mielellään vastaan! Ja kampaajalle en tässä kuussa ainakaan pääse, ku joulu on tulossa nii rahaa uppoo lahjoihin. Nii ja mainitsen viel et viimeks ku oli vaaleet hiukset niin pääsin siihen tulokseen ilman mitään keltasuutta raidottamalla hiukset, eli kerran kuukaudessa laitoin pään täyteen raitoja ja lopuks vaalee väri päähän, mut tosiaaa nyt ei oo aikaa laitella raitoja, jouluna ois kiva jos hiukset ois puhtaan vaaleet eikä kirjavat :DD
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Kommentit (2)
sitten nutrissen vaalein tuhkanvaalea, eikä keltaset, vaikka muilla tulee. En käytä mitn hopeasampoita tms.
(tai esim. Sokokselta kampaamo-osastolta) sellainen "vaahtoväri", en muista merkkiä. On siis väri mutta kuin "muotovaahtoa" mikä levitetään hiuksiin ja annetaan vaikuttaa puolisen tuntia. Noissa vaahtoväreissä on sellainen "silver" väri, mikä poistaa keltaisuutta hiuksista.
Harmi kun en muista merkkiä, itselläni toimi kun pari vuotta sitten tummsta palasin vaaleaan. taittaa sen keltaisuuden pois, mutta ei varsinaisesti värjää hiuksia, ja on PALJON tehokkaampi kun hopeashampoo. Maksoi 15 tai 20 euroa.