pph
kuinka monta alle kolme vuotiasta voin ottaa hoitoon?
aloitan pph:na ensikuussa ja minulle on tulossa kaksi 1v ja kaksi 2v.
tuntuu uskomattomalta, voiko tosiaan kaupunki vaatia minua ottamaan noin monta todella pientä?
Kommentit (8)
kuinka monta alle 3-vuotiasta pph:lla saa olla hoidossa?
pph:lla sais olla 4 vai 4,5 alle eskari-ikäistä lasta (siis omat mukaanlukien) ja lisäks sitten se yks eskarilainen. Vai oliko se niin, että sen puolikkaan pitää olla eskarilainen.
Kannattais varmaan selvittää jostain. Ainakin yksityisillä pph:lla on liittoja tai oikeammin yhdistyksiä, josta saa apua.
Ja suosituksena on, että vain 2 alle 2-vuotiasta. Eli ihan normiporukka sinulle on tulossa! Itselläni oli hetken 3 alle 2-vuotiasta ja ihan hyvin niidenkin kanssa pärjäsi. Helpompi suunnitella päivän tekemiset, kun lapset on suht samanikäiset ja nukkuvat kaikki kunnon päiväunet.
Hoitajalla "saa" olla 2 alle 2v ja muuta ei ole mitenkään määrätty.
Itselläni on 1v 2x2v ja 3v ja kaikilla oli syksyllä vaikka, nyt 3v on kuiva.
nautin kun mulla on kolme 2008 syntynyttä hoitolasta, ja oma on samanikäinen :) Tuolla me mennä viiletetään ilman vaippa/ratashuolia. Tämä vuosi näin, toivottavasti vielä ensi vuonnakin. Eipä käy sinua kateeksi!!
Tuo hurjalta kuullostaa...itsellä on rankkaa jo vauvan ja 2-vuotiaankin kanssa, ja tässä jos olis kaksi muuta niin huh, huh... Siinä vielä välissä tekaset ruoan lapsille ja syötät ne ja puet ulos.. Vähän epäilyttäisi vanhempana että saako lapsi hyvää hoitoa. No mutta tuossa omanikin katselee lastenohjelmia ja itse surffailen netissä, hyi minua! Puuro on tulella ja vauva vielä nukkuu...
Olet aloittamassa parin viikon päästä etkä tiedä asiasta mitään??Tietävätköhän pienten vanhemmat että hoidossa on 4 vaippaikäistä???
Mä en toisi omaani.