BB!! Ketä muuta ärsyttää, että asukkaat puhuvat suomea, vaikka
Kommentit (9)
Ne pätkät mitä norjan talosta on näytetty,niissä asukkaat puhuvat 90% englantia kun Janica on paikalla.Miksei Stefan,Sebastian yms.saa puhua Siville ruotsia olettaen et se ymmärtää.Norja kuiteskin on eri kieli.
Isoveli vois laittaa jonkun tehtävän aloon, ettei saa kommunikoida kuin englanniksi tms.
Joku liikunnallinen olisi ollut hyvä.
kyllähän tollasen porukan ja määrän luulisi nyt saavan yhden norjalaisen oppimaan suomea, ei nyt niin vaikeaa voi olla.
kyllähän tollasen porukan ja määrän luulisi nyt saavan yhden norjalaisen oppimaan suomea, ei nyt niin vaikeaa voi olla.
Sä oot ihan kuin mun pomo.Meille tuli pari kiinalaista tyttöä kesäksi töihin.Heinäkuun puolivälissä pomo tokas mulle et "eikö ne vieläkään puhu suomea" .Hehhehehihihih =D
kyllä nuo tuolla norjan BB:ssäkin puhuvat enimmäkseen norjaa. Välillä sitten muistavat puhua englantia.
kyllä nuo tuolla norjan BB:ssäkin puhuvat enimmäkseen norjaa. Välillä sitten muistavat puhua englantia.
Samaa olen kokenut ihan bisnes-maailmassa illallisella, jossa olin ainoa suomalainen. Muut puhuivat tanskaa, norjaa ja ruotsia. Kuuntelin sujuvasti kun naureskelivat milloin millekin jutulle. Vähän aikaa jaksoivat puhua englantia, mutta sitten kääntyi taas skandinaaviskaan.
Todella osoittavat taas sivistymättömyytensä ja huonot käytöstapansa, mokomat juntit. Eivät edes pidä seuraa vieraalle eivätkä käännä BB:n tekstejä englanniksi. Varmaan tosi yksinäinen olo tytöllä.
Toivottavasti hänelle käy selväksi, että Suomen BB:iin ei ole valittu mitään siistejä tyyppejä, vaan erikoisia tirkisteltäviä, joita tavallinen suomalainen ei välttämättä tapaa ikinä elämänsä aikana - kuten minä tähän mennessä.