En kehtaa mennä äitiysneuvolaan ja hakea äitiyspäivärahaa!
Minusta tuntuu NIIN väärältä ottaa mitään ilmaiseksi yhteiskunnalta! Olen jotenkin sen koulukunnan edustaja, että itte pitäisi ihmisen pärjätä, ja jos ei pärjää niin ei ainakaan saisi yhteiskuntaa apuun huutaa. Vähän nolottaa, kun kävin ihan kunnallisen puolen kouluakin (olisinpa asunut Briteissä ja käynyt jonkun yksityiskoulun, niin ei ainakaan olisi tuhlattu yhteiskunnan varoja) ja opiskelin 6 vuotta yliopistossa. On niin niin niin syyllinen olo!
Nyt ajattelinkin, että jätän neuvolat ja mammarahat väliin. Onko Suomessa muuten jotain yksityistä synnytyssairaalaa? Maksaakohan se ihan kamalasti? Minulla ei olisi kyllä itsellä rahaa sellaiseen. Mutta julkiselle puolelle en kyllä ainakaan mene yhteiskunnan rahoja tuhlaamaan. EN HALUA OLLA MIKÄÄN LOINEN! Ja saunassa ne on ennenkin lapset synnytetty kylänmuorin avustamana.
Olen oikein ylpeä tästä, ja uskon että muutkin ihailevat minua.
Kommentit (23)
Olisiko pitänyt kieltää kätilöä..? Olisi varmaan mutta ei niissä hormonihöyryissä tätäkään tajunnut.
siinä se on jo se peruuttamaton virhe, että menee sinne synnärille. Mikä vika vanhassa kunnon saunassa? Voihan sitä väliin pulahtaa vaikka poreammeeseen...
Olisiko pitänyt kieltää kätilöä..? Olisi varmaan mutta ei niissä hormonihöyryissä tätäkään tajunnut.
Olisit synnyttänyt jossain piilopirtissä, niin ei olisi tuotakaan ongelmaa.