Saako teillä pieraasta?
Meillä saa ihan vapaasti, mutta ei toisten naamalle.. = )
Kommentit (17)
Jos ollaan vähän parempia kuin vain hyvän päivän tutut mutta voisi varoittaa ennen pamausta.
meillä saa piaraasta niin äitee, issee kuin mukulaki, ja viarahat kans.
Kotona meillä saa soitella kaikki.. Välillä lyödään ovet ulos asti auki, kun isäntä ja lapset päästävät ilman vihreäksi!
Nyt rupes itteeki pierettämää ; ) "rups"
Ap.
Pitää mennä vessaan pieremään. Olen saanut traumoja kun vanhemmillani oli tapana päästellä kotona. Mun mielestä se on ällöä.
Sen perse pärisee monta minuuttia saman pierun kanssa.. Mulla tulee varren kanssa jos rupean lykkäämään minuuttitolkulla!
Ap.
kun suolisto reagoi kaasun muodostamisella.
Ettekö yhtään välitä elimistönne hyvinvoinnista miettimällä mitä sinne suuhunne lappaatte?
kyllä se kaasun muodostuminen kuuluu ihan normaaliin suolen toimintaan.
Ovatko ns. varsipierut lapsiperheessä yleisiä??
Muttei ruokapöydässä, eikä saunassa.
Ja nyt kun sanoit, niin ei myöskään toisen naamalle tahallaan.
kyllä se kaasun muodostuminen kuuluu ihan normaaliin suolen toimintaan.
täältäkin saa lukea melkoisista piereskely-ennätyksistä.
Miehelläni oli aiemmin paljon ilmavaivoja, jotka eivät suinkaan häntä häirinneet, vaan lähinna meitä sivustahaistelijoita.
Hän sitten lähti jatkuvan valituksen seurauksena selvittämään syitä jatkuvaan piereskelyynsä.
Syyt löytyivät:
1. laktoosi
2. sipuli
3. ruis (ei pelkästään tuore leipä, vaan kaikki ruis hapankorppua myöten)
Näitä aineita välttämällä piereskely loppui olemattomiin. Samalla tuntee, että voi paremmin eikä mahassa ja perseessä kupli koko aikaa.
Ollaan kaikki tyytyväisiä. Itse en piereskele oikeastaan ollenkaan, suoleni toimii normaalisti enkä kärsi minkäänlaisista ruuansulatus tms. vaivoista, kun ruokavalioni on kohdallaan. Ja huom. en todellakaan käytä mitää aktiviaa!
Vaikea uskoa, että normaaliin suolentoimintaan kuuluu jatkuva kaasun muodostuminen.
keskimäärin 5 kertaa päivässä. Muistaakseni yli 20 pierua päivässä katsotaan suoliston toiminnan häiriöksi ja ruokavalioon sekä liikkumiseen on syytä kiinnittää huomiota.
Meillä pieruja saa päästellä. Ruoka pöytä on ainoa missä ei hyväksytä pieruja.
Tarkoitatko piirasta?