suhde varatttuun
Minä olen varattu (mies) ja mulla on ollut ja on suhde erääseen eronneeseen naiseen, lähinnä seksiä ja jotain läheisyyden hakemista ,kiinnostaisi tietää mitä nainen ajattelee kun rupeaa suhteeseen varatun miehen kanssa. Itseäni tavallaan harmittaa koko juttu mutta kun se seksi on niin paljon parempaa kun kotona.. Nyt on vaan käynyt pelottamaan että asia tulisi esille kotona ja se tietäisi todella suuria vaikeuksia mulle.. Vittu kun mä oon tyhmä ja ajattelen kai sit alapäällä enenmmän kun aivoilla. Miten voisin päästä irti tästä, pelkään että jos sanon naiselle että se on nyt loppu niin se kertoo mun vaimolle... Ei kai ne naiset voi ottaa hernettä nenään ja tehdä sellasta, ei sen puoleen ettän haluaisi paneksia sen kanssa mutta ei tää kumminkaan oo järkevää pitemmän päälle....
Kommentit (7)
ja se nainen haluaa sua, kun olet varattu. Lyöhän se kiimaa, kun voi hetken kuvitella olevansa jotain vaimoraasua haluttavampi. Ja vaimos ei halua sua, kun olet vätys!
varattuun, en ole ikinä kertonut vaimolle ja olemme tavanneet enimmäkseen kun mä en seurustellut. Joskus toki kun olen seurustellutkin.
Kyllä fiksu nainen tietää, ettei sua saa eikä raportoi vaimolle. Ota rennoin rantein, niin nautit enemmän koko jutusta.
Kuten tuossaa jo aiemmin todettiin.
Tuttavapiirissäni varattuun mieheen haksahtaneet naiset ovat alkaneet kuitenkin vaatia ja haluta enemmän, he ovat lopulta halunneet koko miehen itselleen ja siinä vaiheessa touhu on muuttunut todella rumaksi.
Eli miestä on alettu painostaa sekä keksityillä että oikeilla raskauksilla, vaimolle on soiteltu ja ilkuttu ja lopulta perheet ovat hajonneet ja mies siirtynyt uuteen perheeseen lennosta.
Rankkoja tarinoita.
En voi suositella kenellekään.
Uudet liitot ovat onnistuneet 50%sesti (= 50% siis kariutunut, kun arki on astunut kuvioihin).
Kaikenlaista sekopäätä liikkuu, ja muuten fiksu nainen voi muuttua sellaiseksi, kun päättää pitää miehen keinolla millä hyvänsä. Yhteydenotto miehen vaimoon tai tyttöystävään on peruskeinoja, joilla kilpailijoita putsataan tieltä.
koska tietää koko ajan, ettei suhteesta synny oikeasti mitään vakavaa. Ei tarvitse laittaa itseään kunnolla peliin.
Saa nauttia läheisyydestä ja kumppani on silti tuttu.
Suhde vapaan kanssa on erilainen. Joutuu heittäytymään ja ehkä pettymään, jos suhde meneekin kiville.
Tietenkin eri asia on, jos mies on lupaillut eroavansa toisen suhteen vuoksi yms. Silloin toinen nainen voikin olla hankalampi :)
suhde varattuun on helppoa. Ei tarvitse oikeasti sitoutua. Siihen, että miten siitä pääsee eroon, siitä toisesta naisesta, riiippuu kait naisesta. Jos hän on todella odottanut muuta suhteesta, että jätät vaimosi ja menette naimisiin jne. voi olla että hän todella pettyy ja tekee mitä tahansa. Jotkut ovat arvaamattomia.
Olen ketjun aloittaja..
Mä en vaan pääse eroon siitä naisesta, taas tuli tavattua ja naitua, sen jälkeen päätin että nyt riittää mutta meni paripäivää niin taas tekee mieli tavata... mikä mul on.... Se nainen askarruttaa kun se aina vaan haluaa mua, en ymmärrä..