Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun työaikani/lukujärjestykseni tästä päivästä alkaen, mitäs mieltä?

Vierailija
25.10.2011 |

Ma, ti ja pe klo8.15-14.15, to pisin päivä eli 7h klo8.15-15.15 ja ke lyhin eli klo10.15-14.15

Kotona olen siis ma, ti, ke ja pe klo14.45 ja to klo.15.50

Olen läpeensä onnellinen tuosta lyhyestä 15-20min bussimatkasta ovelta ovelle ja siitä että olen useimpina päivinä jo ennen klo15 kotona omien lasteni luona ja ke klo10.15 meno sopii loistavasti kun 2-luokkalaisellakin silloin klo 10 aamu:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen tästä aikataulusta, sillä voin kuljettaa lapset aamulla kouluun ja noutaa heidät koulupäivän jälkeen tulemaan kanssani yhtä matkaa kotiin.

Vierailija
2/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kouluaamut klo8 aamuja.

Mulla oli tätä ennen työvuorot klo7-17 välillä, yleensä klo8-16 ja vaikka otin työkeikkani max½h säteellä kotoa niin kyllä tuntui pitkiltä päivät ja lyhyiltä illat sitten kotona.

Ja sitä ennen tein 1v ajan klo8-15.40 vuoroa, siinä oli se ok että kuljimme miehen kanssa iltapvällä yhtä matkaa kotiin joten olimme kotona hieman ennen klo16.

Aamuissa se oli aika huono jos lapsilla ei ollut 8 aamu koska mies ei voinut hyödyntää liukumamahdollisuuttaan yhteisen matkan vuoksi.

Siispä tämä tuntuu nyt aivan lottovoitolta vaikka palkka pienenikin.

ap

Olen todella onnellinen tästä aikataulusta, sillä voin kuljettaa lapset aamulla kouluun ja noutaa heidät koulupäivän jälkeen tulemaan kanssani yhtä matkaa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä oltava iiltapäiväkerhossa tai missa vaan liki 16 saakka:/