Karppaus on ÄLLÖTTÄVÄÄ

Vierailija

Karppaajilla on aivan liian kapea-alainen ruokavalio. Lisäksi karppaus on hyvin epäekologista.

Miksette voi vain syödä vähemmän ja terveellistä ruokaa? Aiotteko koko elämänne karpata? Oks...

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

joka ei tunne karppauksen perusteita. Kaikki tietosi ivat vääriä. Minulla se on elämäntapa, ei laihdutuskuuri. En ole koskaan voinut näin hyvin. Lääkkeet sain heittää roskiin vuosi sitten.

Vierailija

eivät muuten osaa ja pysty syömään vähemmän!

Laihduttaminen on ihan yksinkertaista, kaikkea saa ja pitää syödä. Vähemmän kuin ennen!

Ja minä odotan sitä aikaa kun sydän- ja verisuonitaudit lähtee nousuun tämän karppauksen "ansioista! Tämä rasvaan perustuva systeemi tulee näkymään tilastoissa!

Vierailija

Lainaus:

eivät muuten osaa ja pysty syömään vähemmän!

Laihduttaminen on ihan yksinkertaista, kaikkea saa ja pitää syödä. Vähemmän kuin ennen!

Ja minä odotan sitä aikaa kun sydän- ja verisuonitaudit lähtee nousuun tämän karppauksen "ansioista! Tämä rasvaan perustuva systeemi tulee näkymään tilastoissa!

Kyllä jokaisen pitää pystyä ottamaan naukku silloin tällöin ilman että homma lähtee lapasesta.

Mutta luuserit on luusereita.

Vierailija

Sitä, että ihmisillä on niin hyvin asiat ja niin paljon rahaa, että on halua, tietoa ja varaa valita ruoakseen sitä oikealla tavalla kasvatettua oikean kasvattajan oikeinta ruokaa. Ei tarvitse enää tyytyä edullisiin nälänpoistajiin.

Vierailija

Lainaus:

Sitä, että ihmisillä on niin hyvin asiat ja niin paljon rahaa, että on halua, tietoa ja varaa valita ruoakseen sitä oikealla tavalla kasvatettua oikean kasvattajan oikeinta ruokaa. Ei tarvitse enää tyytyä edullisiin nälänpoistajiin.

Ai kuuluuko reilun kaupan ruoka karppaukseen? Enpäs tiennytkään ;)

Vierailija

Lainaus:

saisko luettelon, pliis t. kroonikko

-verenpaine aleni normaaliksi

-verensokerin heittely loppui (ennen sain nälkäraivarin, jos ruokailujen väli oli enemmän kuin 3 tuntia, myös tajunnan taso laski)

-ihottumat hävisivät (heti, jos syön viljaa/sokeria/hiivaa, ihottuma ja limakalvojen haavaumat palaavat)

-stressivatsa parantui (ei ilmavaivoja, ei ripulia, ei ummetusta, ei turvotusta)

-mieliala parani huomattavasti, seksihalut palasivat

-hampaiden pinnalta hävisi plakkikerros

-nivelkivut loppuivat

Enkä ole laihduttanut, koska olen normaalipainossa. Karppaan ihan terveyteni takia, enkä koe syöväni rajoitetusti.

Vierailija

Lainaus:

Vegetaristikarppaajat ovat erikseen, mutta he ovat vähemmistönä.

Näin juuri. Karppaaminen ei ole kenellekään välttämättömyys. Mutta kun MINÄ haluan, tämä sopii MINULLE. MINÄ olen laiska, mutta haluan laihtua. Karppaaminen tukee oksettavaa lihateollisuutta ja aiheuttaa ympäristöhaittoja. Mutta ei sillä väliä kun MINÄ....

ap

Vierailija

sokeri ja viljat ei sovi mínulle. Ei sitten lainkaan. Mistä jään paitsi, jos jätän nuo tuotteet pois päivittäisestä käytöstä?

Syön mahdollisimman vähän jatkojalostettua ruokaa, luomuna jos mahdollsita. Välttelen lisä- ja säilöntäaineita. Olen palannut vain taaksepäin ajassa ruokailun suhteen. Vielä parikymmentävuotta sitten ei ihmiset syöneet niin herkkupainoitteisesti kun nyt.

Karppaamalla huolehdin siitä, että syön terveellisiä kasviksia paljon, ruokavaliooni mahtuu hedelmiä ja marjojakin!! Se, että korvaan perunan monipuolisilla kasvisvaihto-ehdoilla, ei voi olla riskaapelia. Rasvoissa suosin rasvaisia vaihtoehtoja, ei mitään muuntojalostettuja rasvakkeita. Vatsavaivani ovat ennen karppauksen aloittamista olleet seuraavat: Turvotus, kipu ja suolentoiminnan häiriöt. Allergioita tutkittu ja lukemattomat määrät erilaisia suolentoiminta-lääkkeitä kokeiltu. Ilman apua. Karppaus, eli siis tyhjänpäiväisten hiilareiden välttely toi minulle helpotuksen. Suosittelen

Vierailija

Lainaus:

Vegetaristikarppaajat ovat erikseen, mutta he ovat vähemmistönä.

Jotenkin ikävältä vaikuttavia ihmisiä nuo karppaajat. Ei mitään väliä kuinka paljon kuolleita eläimiä vetävät päivässä, kunhan oma perse hoikistuu.

Vierailija

ja tänäänkin kun oli lihamurekepäivä sitä samaa mureketta söivät kyllä muutkin. Ainoastaan minä olen sitten se pahis vai? Ja siksi koska minun lautaseltani puuttui lisukeperuna ja leivät? Niiden tilalla oli sitten kyllä reilusti salaattia ja raasteita. Ihan oikeasti, kiihkoatte aivan turhasta.

Vierailija

Rasvaa sen sijaan syödään kunnolla.

Joo, minuakin oksetti ajatus pekonista ja munista aamulla, mutta kummasti vaan nälkä pysyi poissa 6 tuntia ja virtaa riitti...eli jäi tavaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat