Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

J. Parviaisen tuorein blogimerkintä paljastaa, että hän

Vierailija
25.10.2011 |

on ihmishirviö. Mun tekee pahaa Saanan ja kaikkien naisten puolesta. Olen aina pitänyt häntä sairaana ja henkisesti vajavaisena ja nyt se sai lopullisen sinettinsä. Voisin oksentaa jos se ei olisi niin turhaa hänen takiaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin teksteistä. Ne ovat henkistä väkivaltaa pahimmillaan. Älkää käykö edes katsomassa, ei sille kannata antaa sitä nautintoa että joku lukee sen paskatekstejä. Haukkuu kuitenkin Saanaa huoraksi, lutkaksi ym. Aivan törkeää tekstiä, johon Saana ei ole koskaan alentunut.

Vierailija
2/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoretta aviomiestään? onko se ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011102514636669_vi.shtml

Miksi itse kutsuisit naista joka nuolettaa julkisesti pilluaan lavalla kymmenillä miehillä jossain pillunnuolennan sm-kisoissa?

Vierailija
4/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitosen kommentti tarkoitettu siis kolmoselle.

Vierailija
5/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana taas revittelee blogissaan heillä oli ollut kotona yökylässä joku muu kuin aviomies. Mitähän se sille lapselleenkin selittää kun äidin pedissä äijää lappaa?

Vierailija
6/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nämä ihmiset, jotka haukkuvat heitä ja samaan aikaan seuraavat blogin uusimmat juonenkäänteet innosta hihkuen.

Tehän niitä selityksiä kaipaatte:-D

Vierailija
7/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Saana saa sympatiapisteet, sehän nuori tyttö, jolla tuntuu olevan elämä vähän hukassa. Parviainen sen sijaan kyllä näyttäytyy hyväksikäyttäjänä tai muuten vain pervona, joka ei todennäköisesti pysty normaaliin tasavertaiseen parisuhteeseen, vaan tarvitsee valta-asemaansa (tai kuvitteellista sellaista) pärjätäkseen naisen kanssa. Molemmat säälittäviä. Olen pahoillani Saanan lapsen puolesta, olisi parempi, jos Saana olisi ollut lapseton sinkku vielä pitkään.

http://jussiparviainen.blogspot.com/

Vierailija
8/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä silläkin taitaa olla elämä vähän hukassa. Toivottavasti molemmat löytävät sisäisen rauhan.

Vierailija
9/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton blogilinkin avata kun vieressä on lapsia? Ettei oo mitään törkykuvia?

Vierailija
10/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla molemmat, kun blogien tilitystä lukee, ihan terapeuttien tarpeessa. Ei mitään rajaa sillä, mitä nettiin laittavat.

Säälin sitä Saanan lasta. Noi kuvat, ne pomppaa silmille joku päivä.