Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia enterorokosta?

Vierailija
25.10.2011 |

Meillä 11 kk pojalla nousi kova kuume lauantaina. Kuume jatkui korkeana koko seuraavan päivän ja päivällä huomasin pientä punaista näppyä jaloissa. Näpyt lisääntyivät kovaa vauhtia erityisesti jaloissa ja myös suun ympärille tuli muutama. Poika kieltäytyi syömästä ja oli todella itkuinen ja huomasinkin, että myös kielessä oli näppy.



Eilen maanantaina kuume ei onneksi noussut enää yli 38 asteen ja poikakin oli huomattavasti pirteämpi. Neuvolassa epäiltiin enterorokkoa ja oireet mielestäni sopivat siihen. Vesirokko on nimittäin jo sairastettu 6 kk iässä. Näppyä on edelleen ihan mahdottomasti jaloissa ja nyt huomasin, että varpaiden viereen on tullut todella isot rakkulat, huih...



Kertokaa kauanko teillä toipuminen on kestänyt ja uskallanko esimerkiksi lähteä käymään kaupassa? Tarttuuko vielä? Kuumetta ei näyttäisi enää olevan, mutta poika on kyllä vaisumpi mitä normaalisti.



Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen juuri noin. Kesti muistaakseni viitisen päivää ja meni ohi. Kuume oli pari päivää ja sen jälkeen ihottuma kaksi-kolme päivää. Jossain vaiheessa ne näppylät kuulemma kutisi kovasti. Kaksi muuta lasta sairasti vain kuumeen, eivät saaneet lainkaan ihottumaa, paitsi toisella oli vissiin suussa, koska syöminen oli niin hankalaa. Aika pirteitä nuo oli, paitsi syöminen oli tavallista huonompaa, liittynee juuri rakkuloihin suussa. Muuten kyllä jaksoivat leikkiä jne.

Enteroa on nyt niin paljon liikkeellä että kyllä mä kaupassa kävisin, tarttuu se kuitenkin. Pakkohan siellä kaupassa on kuitenkin käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän