Voi sitä pientä poikaa jonka isä puukotti!
Jotenkin armeliaampaa olisi ampua nukkuvana jos tollainen hullu pitää olla.
Ahdistaa kun ajattelen kuinka kauan varsinkin se poika pelkäsi, ennen kuin kuoli.
Varmasti oli kamala viikonloppu :(
Kommentit (13)
poika ja kuinka tuntuukaan tuo uutinen riipaisevalta senkin vuoksi :(
Se isänkuvatus olisi voinut listiä vain itsensä ja jättää muut rauhaan.
Luulisi, että tuollainen mies oireilisi jo aikaisemmin jotenkin. Silti jatketaan yhteydenpitoa tai jopa avioliittoa?!?
En usko että isä tuosta vaan ottaa ja tappaa perheensä ja itsensä jos ei ole menossa joku huumeista johtuva taka-isku vai miksikä niitä nyt sitten kutsutaankin?
Perheväkivaltaa ja muuta mielenterveyshäiriötä on Suomi varmaan pullollaan. Miksi olisi väärin myöskään olettaa ettei näin olisi tässäkin? Yleensä se todellisuus ei ole kovin suurta fiktiota ja joskus tapahtuu todella kamalaa perheissä.
Tämä on mitä tapahtui eikä jossittelu muuta todellisuutta. Omaisilla varmasti suuri tuska, ajatelkaa jos joku tiennyt perheen ongelmista?
Jos naapurin olisikin pitänyt soittaa lastensuojeluun perheen tilanteesta?
Kukaan normaali ei tuota tee. Pitää olla päästänsä jumissa että voi lapsensa tappaa ja kenties tilanteen olisi äiti voinut estää olemalla pois kuviosta? Sitä nyt ei voi koskaan tietää.
Ihan turha syyllistää muita miehen teoista.Eihän itsemurhan tehneiden omaisetkaan koskaan osaa sitä odottaa,päinvastoin.
Kun ihmisellä naksahtaa päässä se on menoa jota kukaan ei osannut ennakoida.Ihan niinkuin vaik tarinat perhekoirista.Lempeä vuosia perheessä ollut koira vetää sekunnissa valtimot poikki isännältään.Miksi????
aijaiaiaiaiaiaiaiavoivoivovivovivoi
Varmasti oli kamala viikonloppu.
kusipäävanhempia, jotka tappavat lapsensa kun on niin paha olla. Saatana hakisivat apua juuri tuon pienen lapsen takia. Kenelläkään ei kenelläkään ole oikeutta riistää pienen lapsen elämää vaikka olisi kuinka vaikeata. mitään sympatioita ei tämä mies saa..itsekäs paskiainen oli..valitsi vain itselleen helpomman tien sen kummemmin välittämättä omasta lapsestaan ja hänen elämästään. Toivottavsti joutuu helvettiin.
tämä laajennettu itsemurha olisi tehty ampuma-aseella niin kyllä taas oltaisiin suu vaahdossa vaatimassa pyssyjen kieltämistä.
Missä kaikki leipäveitsien ja puukkojen kieltäjät olette nyt?
joutui vuosia sitten psykiatriselle osastolle kuukausien pakkohoitoon. Poliisit vei lääkäriin, olivat heti huomanneet että päässä syrttää ja pahasti. Ei ollut väkivaltainen vaan varasti kaupasta.
Mun äiti ja yksi täti olivat todella järkyttyneitä asiasta, eivät olisi ikinä voineet kuvitella että sukulaisen asiat on niin huonosti. Minä sanoinkin äidilleni että miten olet voinut sulkea silmät noin pahasti totuudelta. Kun sukulaisilla on käyty kylässä, on mies istunut yksinään makuuhuoneessa ja puhunut sekoja. Välillä käynyt syömässä mutta häneen ei saanut minkäänlaista kontaktia, ei vastannut kun puhuttiin, ei itse itse puhunut meille mitään.
Sukulaiseni kohdalla selviä merkkejä oli, minulle ei todellakaan tullut yllätyksenä että joutui hoitoon. Pikemminkin ajattelin että vihdoinkin.
Minä uskon että Varkauden tapauksessa on ollut merkkejä että tekijällä ei kaikki kunnossa. Mutta kukaan ei halua ajatella että läheinen pystyisi hirmutekoihin. Tekojen jälkeen itsesyytökset on niin kauheat, että helpompi sulkea totuus mielestä kuin tunnustaa nähneensä kuinka läheisellä mielenterveys järkkyy mutta ei ole siihen puuttunut mitenkään.
Toki joissakin tapauksissa apua on voitu hakea (tästä Varkauden tapauksesta en tiedä) mutta sitä ei ole annettu. Läheinen saattaa silloin syyttää itseään siitä ettei ole yrittänyt tarpeeksi ja sitten jälleen kieltää kaiken.
kusipäävanhempia, jotka tappavat lapsensa kun on niin paha olla. Saatana hakisivat apua juuri tuon pienen lapsen takia. Kenelläkään ei kenelläkään ole oikeutta riistää pienen lapsen elämää vaikka olisi kuinka vaikeata. mitään sympatioita ei tämä mies saa..itsekäs paskiainen oli..valitsi vain itselleen helpomman tien sen kummemmin välittämättä omasta lapsestaan ja hänen elämästään. Toivottavsti joutuu helvettiin.
Surullisia ja traakisiakin asioita tapahtuu.
isä vaanii puukon kanssa. Olen todella surullinen!