Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on aika erota?

Vierailija
25.10.2011 |

Onko se silloin, jos toisaalta haluaa olla yhdessä, mutta toisinaan yhteiselo tuntuu sietämättömältä ja haluaa erota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaimo lähtee nyt hakemaan " omaa aikaa ja tilaa itselle". Tiedä sitten mihin johtaa, toivottavasti siihen, että huomaa omassakin asenteessa elämään olevan korjaamisen varaa.

Vierailija
2/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlaista keskusteluyhteyttä ei ole, eikä minkäänlaista fyysistä kosketusta saati seksiä. Kun ei tiedä mitään toisen elämästä, ajatuksista tai suunnitelmista. Eikä kiinnostakkaan. Sitten kun tätä on jatkunut pari vuotta, eikä yrityksistä huolimatta muutosta näköpiirissä, sitten voi erota. Näin siis minä tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kodissa joutuu pelkäämään.

Muut syyt ovat tekosyitä.

Vierailija
4/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aina tiennyt milloin erota. Olen ansin kitunut noin vuoden ja jos asiat ei edes yrittämällä/keskustelemalla parantuneet, on minulle jossain vaiheessa tullut ihan selvästi vapautunut olotila ja tietoisuus siitä että nyt pitää lähteä.

Se olotila on sellainen selkeneminen sekä samalla tunteet sitä toista kohtaan ovat neutraloituneet. En tunne vihaa, en rakkautta.

Vierailija
5/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisyyttä joka päivä, seksiä pari kertaa viikossa. Tulevaisuudesta ei vaan puhuta. Yhdessä olo on siltä osi auki. Päivästä toiseen elämistä.

Auttaisiko toiminta? Jos saisi tämän liiallisen pohdiskelun loppumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä