Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näyttäisit häneltä olisiko elämäsi ollut helpompaa ja/tai parempaa?

Vierailija
25.10.2011 |

http://www.rottingtelevision.com/wp-content/uploads/2010/09/PlayboyGirl…

Jos näyttäisit häneltä olisiko elämäsi ollut helpompaa ja/tai parempaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsestäni ihan näin.

Vierailija
2/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka voi olla ylpee itsestänsä jos on joku playboy malli? mulla on ainakin erilaiset tavoitteet elämässä. eikä toi nainen mikään erikoisen kaunis mun miellestä oo ja tuollasen kropan saa kuka vaan kun töitä tekee sen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin varmaan samoja asioita kuin nytkin, mutta eteneminen olisi paljon helpompaa. Ja jos muu ei auttaisi, niin sitten voisi mennä tuollaisiin kuviin ja elättää niillä itsensä. Mieskin löytyisi helpommin, koska isompi joukko miehiä olisi kiinnostunut myös ulkonäöllisesti, joten todennäköisemmin siitä löytyisi joku, jonka kanssa kemiat sopisivat yhteen. Eikä vaatteissakaan tarvitsisi miettiä, että mitä laittaa päälle, vaan halvimmatkin rytkyt näyttäisivät hyviltä.

Vierailija
4/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuolla ihonvärillä. ja ei en ole rasisti vaikka niin voisi luullakin..

Vierailija
5/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten ulkonäkö liittyy elämän laatuun tai helppouteen?

Mitä on "helppo elåämä" ja onklo se tavoiteltavaa?

Miten syntyy ihmisen päässä yhteys ulkonäön ja elämänlaadun välillä?

Miten ulkonäkö auttaa jos on tyhmä, tai kun läheinen sairastuu vakavasti ja kuolee, kun lapsi paljastuu koulukiusaajaksi, kun vanheneva omainen tarvitsee hoivaa, kun jää työttömäksi? Eivät kauhean harvinaisia tapahtumia normaali-ihmisen elämässä.

Millaista kuvan tytön elämä on 20-40 vuoden kuluttua, jolloin sitä vielä voi olla kymmeniä vuosia edessä?

En haluaisi olla parikymppinen tyttö, josta on bikinikuvia netissä, joten elämäni on helpompaa ja parempaa kun en ole hän.

Vierailija
6/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nätti tyttö hän on. En kuitenkaan haluaisi silikoneja tai olla playboy-malli.

Vierailija
7/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan tuolla olemuksella saanut varmasti töitä, jopa 90-luvun lamavuosina, enkä olisi minimieläkkeen varassa nyt?

En minä kyllä olisi tuollaista kroppaa saanut mitenkään, olin todella alipainoinen, ja rinnaton.

Vierailija
8/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, tyttö on todella kaunis ja kroppa on sopusuhtainen. En ole silikonien ystävä, mutta ihan kivalta nuo näyttää. Ehkä vähän turhan isot arkipäivän askareisiin. Mutta varmasti monen miehen mieleen.

Kauneudella on merkitystä. Rumat ihmiset eivät voi tietää, millaista elämä olisi kauniina, paitsi ehkä jos ovat päässeet seuraamaan sivusta kauniin ystävänsä taivalta. Kaunis kohtaa elämässä samoja haasteita kuin rumakin, mutta joissain asioissa kauneus helpottaa elämää. Ihmiset suhtautuvat eri tavalla. Tutkimuksissa on havaittu, että onnellisuus ja menestyminen työelämässä ja puolison löytämisessä on riippuvaista kauneudesta. Jos samaa työpaikkaa hakee kaksi yhtä pätevää ihmistä, arvaa kumpi jää mieleen ja kumpi saa paikan?

Sitten juuri tämän kuvan naisen tilanteeseen. Suomessa olisi vaikeaa elää aasialaisena, vaikka olisikin kaunis. Kaikki ajattelisivat, että on joko tuontivaimo tai halpatyövoimaa. Valitettavasti. Varmaan koulussa olisi joutunut kiusatuksi.

Vierailija
9/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävät sellaisessa kauniiden ihmisten kuplassa. Mun mies on semmoinen.

En usko, että elämä oli ollut helpompaa. Olisin ehkä ottanut eri suunnan elämässäni, jos olisin törkeän hyvännäköinen.

Vierailija
10/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuskin olisi tuon näköisenä ollut yhtään parempi tai helpompi elämä. Olen töissä _erittäin_ miesvaltaisella alalla. Voin kuvitella, että tuolla ulkönäöllä olisi ollut vielä vaikeampaa ansaita paikkansa yhteisön arvostettuna ja osaavana jäsenenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän