Onko jollain jäänyt lapsesta vauvakirja täyttämättä?
Esikoisesta jotain taisin laittaa, mutta kun oli jotenkin niin tyhmänoloinen kirja niin lopahti nopeasti. Toisesta en ole edes yrittänyt. Harmittaa vähän koska itsestäni oli aikoinaan kohtuullisesti täytetty ja muistan kuinka paljon kirjasta pidin :(
Kommentit (9)
Ja mä kans ajattelen niin tylsästi, että ehkä poikia ei niin paljoa kiinnosta, koska on rintaruokinta lopetettu ja miten sujui synnytys. Vai mitä siel nyt ikinä kysytäänkään..
Mieheni ei ikinä kysellyt vauvakirjansa perään, mutta minä ja anoppi sitä luettiin lastemme kasvaessa. Milloin on sanonut sanoja, milloin oppinut kuivaksi, milloin sanonut r-kirjaimen, milloin ryöminyt jne. Paljon tarkemmin kuin neuvolakortissa (jotka myös on säilytetty).
ehkä muutaman lauseen laitoin. Jotenkin niin pönö se kirjakin, tietty helvetin hyvänä ihmisenä olisin tehnyt ite paremman. Mut en tehnyt.
Kuopukselle en edes hankkinut koko opusta, ja tasa-arvon nimeen heitin sen esikoisenkin kahden lauseen kirjan jonnekin kaatopaikkakuormaan.
joten kuten mutta kuopuksen kirja ammottaa tyhjyyttä. Tai no, on siellä nimi ja syntymäaika.
Just tuota pelkään vaikka ehkä pojat ei niin välitä... Pitäisköhän jotain alkaa kuitenkin raapustamaan
Just tuota pelkään vaikka ehkä pojat ei niin välitä... Pitäisköhän jotain alkaa kuitenkin raapustamaan
että mulla on jo myöhäistä, kun lapset koululaisia... Toki mä voin keksiä sinne kaikenlaisia juttuja ja väittää ne täytenä totena, sillä eihän lapset niitä muista, kuten en näköjään minäkään... :-D
Ja mä kans ajattelen niin tylsästi, että ehkä poikia ei niin paljoa kiinnosta, koska on rintaruokinta lopetettu ja miten sujui synnytys. Vai mitä siel nyt ikinä kysytäänkään..
Se lapsi itsehän sitten aikuisena sitä omaa hiuskiehkuraa ihastelee...et niinkään sinä ;)
mä oon esikoisestani (ja ainoasta) muksustani täytellyt sitä. itseasiassa kun raskaana ollessani ihmiset kyselivät onko mulla tämä kirja jne. niin mua tää kirjan idea ei kauheesti houkutellut.(kuulin siitä silloin ensimmäistä kertaa, ei mun äitini oo kenestäkää meistä sisaruksista tehnyt)
mutta luin sitten muksun synnyttyä mieheni vauvakirjaa niin aaaw:D mikä pikku pullero siinä ollut tyhmine juttuineen. joten kun ristiäislahjaksi saatiin niin oon sitä jotenkuten täytellyt
ja itsestäkin kiva lueskella välillä kun ei kaikkea muuten muisti mieleen. mutta samalla yhtä turha kun nämä 'lapsesi ensimmäinen hiuskiehkura' rasiat. en mä halua säilyttää mun lapsen hiuksia montakymmentä vuotta jossain koristerasiassa. tai leikkaa niitä. ihanniinkun mummona joskus avaan tän rasian ja ihastelen hiustuppoa.....