Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Salama?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sananakin kaunis. Vähän kuin Salomo mutta suomalaisempi. Samaa sarjaa kuin Pyry ja Valo.
Meiän jo edesmennyt mummi oli Salama.Syntynyt 1921.Tekis mieli laittaa tähän sukunimi jotta tekin tajuaisitte miten siihenkin aikaan annettiin huumorilla nimiä.=D
Eiks se ookki joku sähkövian merkki se salamajuttu siinä keulalla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Salama-tyttösen, itse en tuota nimeä laittaisi, mutta ei nyt outoudessaan mikään Puuma tai Kookos kuitenkaan...
Alue: Aihe vapaa
Luin lehdestä perheestä, jonka lapsen nimi oli Salama, ja niiden talo oli juuri palanut poroksi :-/