Suunniteltu "oma aika" ei onnistu.
Kenelläkään muulla samanlaista?
Aina välillä päätetään viettää miehen kanssa aikaa kaksin. Viedään lapset mummulaan, mennään ulos syömään, elokuviin, teatteriin tms. Iltaa odottaa pitkään ja hirveät odotukset kasautuu niin, että ilta on usein jollain asteella pettymys.
Kun taas. Tänä viikonloppuna lapset keksivät kivan leikin metsänreunassa, jossa viihtyivät koko päivän. Me pestiin miehen kanssa yhdessä ikkunat, kuunneltiin samalla musiikkia ja laulettiin mukana. Juotiin lasilliset punaviiniäkin KESKELLÄ PÄIVÄÄ (!) ja illalla lämmitettiin sauna. Istuttiin saunassa kauan kun lapset pulikoi ammeessa. Oli täydellinen viikonloppu! Olin rentoutunut, onnellinen ja tyytyväinen.
En tiedä tehdäänkö "lapsivapaalla" ajalla ihan vääränlaisia juttuja vai onko ne ne odotukset, jotka usein lässäyttää sen tunnelman. Tai sitten olen vain sellainen kotihiiri, joka on onnellisimmillaan kun elämä on yksinkertaista.
Kommentit (5)
kun ei koskaan saada olla kahdestaan, MUTTA tiedän, että jos saataisiin, niin kumpikin haluaisi lähinnä yksinoloa ensin päivän, koska sen tarve on suurempi kuin tarve olla yhdessä. Aivan sama mitä järkättäisiin, se kuitenkin tuntuisi aluksi vaan jotenkin liialta yrittämiseltä, kun kumpikin tarvitsisi ensin vaan ihan rauhaa ja hiljaisuutta.
kun on kahdenkeskistä aikaa, niin PITÄÄ olla ihan superkivaa ja hienoa, ja eihän se sillain onnistu...,välttämättä
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1493168/varokaa_sita…
Toi toinen aloitus on mun ja täytyy kyllä onneksi todeta, että meilläkin on myös tuo arki aivan nautittavaa, joten oman ajan epäonnistumiset ei niin paljoa haittaa.
on ehkä n. 5krt/vuosi, jotenkin ei mekään nyt ihan jatkuvasti.
ap
mä nautin kyllä mieheni seurasta aina.
kurjaa, että sinä et.