Hullut tarttee hoitoa, minä en, koska olen terve.
Sitä kummasti huomaa olevansa terve, kun piipahtaa aina välillä suljetulla vierailutunnilla moikkaamassa oikeasti hullua tuttua ja kattoo samalla mitä tärisevää yhteiskunnan pohjasakkaa siellä suljetun osaston käytäviä vaeltaa.
Juu, ei oo mun juttu, olen terve.
Kommentit (10)
Ja vahvuuden luulossaan voi sairastua pahastikin, ja sairastuttaa muita.
JUURI näin se asia menee.
Enempää en jaksa tähän keskusteluun osallistua, ap kun on selvästi se riidanhaluinen vänkääjä ("psykomamma"?), joka täällä usein ja jolla ei ole aikomustakaan suhtautua omiin tekemisiinsä ja ajatuksiinsa krittisesti. Tarkoitus lienee vain yrittää imeä muistakin hyvä olo ja energia pois, kun itsellä sitä ei ole.
mitä hullumpi niin sitä varmemmin väittää olevansa terve ;D
Histrioninen eli huomionhakuinen persoonallisuus käyttäytyy nimensä mukaan huomiotaherättävästi: hän pyrkii keskipisteeksi, dramatisoi ja liioittelee. Tunnereaktiot vaikuttavat lapsenomaisilta, etenkin silloin, kun potilas kokee tulleensa loukatuksi. Histrioninen henkilö solmii pinnallisia ja helposti särkyviä ystävyys- ja rakkaussuhteita, hänen käyttäytymisensä on viettelevää ja usein yliseksuaalista, ja hän kyllästyy herkästi ja vaatii toimintaa ja vaihtelua. Kun hän pettyy toiveissaan, hän turvautuu helposti suisidiuhkailuihin ja yrityksiin.
kävin kyllä niiden hullujen juttuja lukemassa. Mut siirryin tälle palstalle, koska olen terve, en hullu.
Kun ei mua hulluna voitu auttaa, päätin sit parantaa itse itseni.
jalka on mikä on, kurkku ei ole enää kipee ja hulluuskin parani kun päätin etten enää ole hullu. ap
eläkkeen b-todistuksen hakupäivänä et taas terve olekaan?
luhistumaan tuossa maalis-huhtikuussa ellen ole siihen mennessä onnistunut liukastumaan uudelleen eikä jalkani vuoksi ole sitä b-todistusta odotettavissa, niin pakko heittäytyä taas keväällä hulluksi että eläke jatkuu.
kaiken mitä mtt:ssä keksivät ja sit keväällä vedän niiltä maton jalkojen alta, kun ne luulee että ne paransi mut ja näin saadaan b-todistukseen maininta, että hoidosta ei merkittävää apua, suositellaan mielenterveystoimistokäyntien lopettamista.
siellä on monia itseään terveinä ja kunnollisina pitäneitä ihmisiä. Vahvinkin ihminen voi särkyä. Sinäkin. Ja vahvuuden luulossaan voi sairastua pahastikin, ja sairastuttaa muita.