Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko kalustetun asunnon?

Vierailija
23.10.2011 |

jos et ostaisi, niin mitkä syyt painaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko muuton vaikeuksista säästyminen houkutella ketään? Huonekalut olisi laadukkaita ja monien mielestä hyvännäköisiä.

Ap

Vierailija
2/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan ihan ilman mitään omaisuutta on muuttamassa uuteen kotiin. Ellei sitten ole esim. palaamassa ulkomailta eikä tuo mitään mukanaan, tai ole eroamassa ja tarvitsee perustaa koko koti uudestaan...

Voisiko muuton vaikeuksista säästyminen houkutella ketään? Huonekalut olisi laadukkaita ja monien mielestä hyvännäköisiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon voisin ostaa, jos olisin muuttamassa selvästi suurempaan ja suurin osa huonekaluista puuttuisi. Tai jos olisin muuttamassa ulkomailta, eikä kotimaassa olisi odottamassa juuri mitään huonekaluja. Tai jos olisin opiskelijakämpän jälkeen ostamassa ekaa kotia, eikä kalusteita olisi ennestään.

Jos nyt ostaisin esim. yhden huoneen verran suuremman asunnon, niin en ostaisi kalustettua. Minä pidän nykyisistä pitkään etsityistä huonekaluistani, enkä halua luopua niistä.

Vierailija
4/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut kaupan päälle aina asunnon ostaessani jotain. Voit vapaasti jättää ne asuntoon, myyn ne sitten nopeasti pois.

Mutta euroakaan enempää en asunnosta sen takia maksaisi että sinne laadukkaita huonekalujasi jättäisit. Minulla on oma maku ja tyyli, en usko että maut kohtaisivat niin että haluaisin sinun kalustamassasi asunnossa asua.

Vierailija
5/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekaluista, joista eroon hankkiutuminen jäisi minun riesaksesi.

Näin siksi, että todennäköisesti se kalustus ei ole minun makuuni kuitenkaan. Ja siksi, että minulla ON jo mööpelit, ja jonnekin nekin pitää saada mahtumaan.