Myiskø joku mulle ap:n villahaalarin?
Minkalainen on tana vuonna? vari, koko, tutan?
Itse en saa pakkausta ja talvivauva tulossa.
Kommentit (12)
tai jos saat postikulut jotenkin katettua. :)
niin täältä lähtee ilmaiseksi kasa vauvavaatteita :D
niin täältä lähtee ilmaiseksi kasa vauvavaatteita :D
kirpparimaksut on nykyisin niin suuret että sama kun antaa ilmaiseksi.
Asun ulkomailla, mutta toki maksan postikulut jos joku mulle oikeesti haalarin lahettaa:)
Odotetaan tyttøvauvaa, laskettuaika joulukuun alku ja iso vauva tulossa eli ei tarvita esim. 50 senttisia vaatteita.
:) Ap (on iloinen)
on vuoden 2010 pakkauksen tummanharmaa villahaalari. Tosi kivan värinen ja varmasti tulee käytettyä.
on oikeesti lahjoittamassa pukua niin e-osoitteeni on juhahi@netti.fi
Laittakaa meilia niin sovitaan miten maksan pk:t.
Ap
lapsiluku täynnä ja kun tämä kuopus tästä kasvaa niin minulla on kasa "ongelmajätettä". Eli voisin sinulle laittaa tulemaan vauvanvaatteita. Jos et ihan toisella puolen maailmaa asu, niin voisin jopa postimaksut itse maksaa...
Mutta värit ovat poikavärejä. Vaatteet eivät ihan uusintauutta, paitsi ne mitkä äitiyspakkauksessa olivat.
Lahettaminen tanne taitaa olla aika kallista. Varsinkin jos kyseessa vahan isompi paketti joka ei mahdu postiluukusta. Toi villapuku varmasti mahtuu kirjekuoreen eli sen lahettaminen ei kallista.
Villavaatteet kiinnostavat eritoten. Taalla pohjoisessa pitka ja kylma talvi.
joka kertoi, etta omistaa kyseisen puvun.
Odottelen sahkøpostia:) Toki voin maksaakin puvusta. Mutta sellaisen haluaisin. Ylla e-osoite. Ap
en ymmarra miksi ei toimi :(
Jos teilla yht.tietoja jotka uskallatte laittaa tanne niin tehkaa niin. Mina otan yht. ap