Mulla on huippuhyvä koulutus, mutta paska palkka silloin kun ylipäätään on töitä
olen köyhä ja sen kyllä huomaa sekä minusta että lapsista. Ei tosiaankaan ole henkkamaukkaa kalliimpaa kellään.
Kommentit (10)
minkä alan töistä saa paskaa palkkaa? Mun mielestä nuo vähän niinkuin kumoavat toisensa. Ihan mielenkiinnosta kyselen.
mutta miltä alalta se koulutus on? Jos jotain tunguskalaisen perinnehistorian tutkimusta niin ei siinä auta vaikka olisi opiskellut 10 vuotta Harvardissa.
..HUIPPUHYVÄ koulutus, jonne ei kannata hakea???
mutta miltä alalta se koulutus on? Jos jotain tunguskalaisen perinnehistorian tutkimusta niin ei siinä auta vaikka olisi opiskellut 10 vuotta Harvardissa.
Hyvä koulutus ei takaa hyvää palkkaa.
Hyvä koulutus ei takaa hyvää palkkaa.
sen kai jokainen tietää, että ei koulutuksella ole väliä, vaan sillä, miltä alalta se koulutus on.
mua ei itketä :) Aloitin tän ketjun eilen, kun toisessa ketjussa rinnastettiin koulutusaste ja tulotaso.
ap
Fiksu osaakin valita halvemmasta hyvää, vähemmän fiksu ei edes rahalla osaa pukeutua hyvin.
Sinulla on sellaista,mitä ei voi voittaa lotossa, henkistä pääomaa.
saa millään muotoa hyviä vaatteita, pelkästään halpaa ja huonoa. Mutta siellä joudun itsekin käymään, ne on minusta lähinnä kertakäyttövaatteita koska menevät aika pian ihan muodottomiksi ja kutistuneiksi ja nukkaisiksi.
minkä alan töistä saa paskaa palkkaa? Mun mielestä nuo vähän niinkuin kumoavat toisensa. Ihan mielenkiinnosta kyselen.