Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on huippuhyvä koulutus, mutta paska palkka silloin kun ylipäätään on töitä

Vierailija
23.10.2011 |

olen köyhä ja sen kyllä huomaa sekä minusta että lapsista. Ei tosiaankaan ole henkkamaukkaa kalliimpaa kellään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä alan töistä saa paskaa palkkaa? Mun mielestä nuo vähän niinkuin kumoavat toisensa. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
2/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä alan töistä saa paskaa palkkaa? Mun mielestä nuo vähän niinkuin kumoavat toisensa. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miltä alalta se koulutus on? Jos jotain tunguskalaisen perinnehistorian tutkimusta niin ei siinä auta vaikka olisi opiskellut 10 vuotta Harvardissa.

Vierailija
4/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..HUIPPUHYVÄ koulutus, jonne ei kannata hakea???

Vierailija
5/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miltä alalta se koulutus on? Jos jotain tunguskalaisen perinnehistorian tutkimusta niin ei siinä auta vaikka olisi opiskellut 10 vuotta Harvardissa.

Hyvä koulutus ei takaa hyvää palkkaa.

Vierailija
6/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketään kaikki yhdessä...

Vierailija
7/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus ei takaa hyvää palkkaa.

sen kai jokainen tietää, että ei koulutuksella ole väliä, vaan sillä, miltä alalta se koulutus on.

Vierailija
8/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei itketä :) Aloitin tän ketjun eilen, kun toisessa ketjussa rinnastettiin koulutusaste ja tulotaso.

ap

Vierailija
9/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu osaakin valita halvemmasta hyvää, vähemmän fiksu ei edes rahalla osaa pukeutua hyvin.

Sinulla on sellaista,mitä ei voi voittaa lotossa, henkistä pääomaa.

Vierailija
10/10 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa millään muotoa hyviä vaatteita, pelkästään halpaa ja huonoa. Mutta siellä joudun itsekin käymään, ne on minusta lähinnä kertakäyttövaatteita koska menevät aika pian ihan muodottomiksi ja kutistuneiksi ja nukkaisiksi.