Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kahtena yönä toinen pohje krampannut ja

Vierailija
22.10.2011 |

nyt siinä on ärsyttävä tunne. miten sen saa pois. voiko olla raskausoire?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile magnesiumia. Myös kivennäisvesi voi auttaa, siinäkin on magnesiumia. Mulla krampit lähti kun aloin juoda päivittäin Lidlin vissyä. Villasukat jalkaan myös nukkumaan mennessä. Venytä pohjetta tarttumalla varpaista kiinni ja vetämällä.

Vierailija
2/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla auttoi vesi ja magnesium

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ap, mut ongelma on sama, tosin kaksi yötä, eikä kaksi viikkoa riitä tuohon ongelmaan, kaksi kuukautta nyt ollut, ja kyllä väsyttää kun yöt menee tuohon. Vasen jalka on jatkuvasti kipeä tuon takia.

Mitäs muuta voisi kokeilla kuin magnesiumia, venyttämistä, vastaliikettä, hieromista, villasukkia, sukkahousuja..?

Viime yönä oli ekan kerran sellainen kramppi joka ei meinannut millään laueta. Tuskaa!

Vierailija
4/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ lämpimällä vedellä valelu.

Raskaus mullakin noita oireita toi.

Vierailija
5/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei sen jälkeen ole ollut noita inhottavia yöheräämisiä, kun rupesin syömään banskuja säännöllisesti.

Vierailija
6/8 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi tuli ennen kuin kuukautiset edes myöhässä? (ap, jolla edelleen inhottava tunne jalassa)

Vierailija
7/8 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun ottamaan päivittäin 2-3 300 mg:n nappia, että krampit ja levottomat jalat pysyy poissa. Joillekin varmaan riittää se banaani tai vissy sitten.

Magnesiumista ei voi saada yliannostusta. Lisäksi se imeytyy aika huonosti, että yhdestä napista ei saa aineenvaihduntaan sitä määrää mikä siinä napissa on. Lisäksi joillekin käy paremmin magnesiumsitraatti (orgaaninen muoto, imeytyy vähän paremmin) kuin magnesiumoksidi. Itselläni ei tuo oksidi-muoto toimi ollenkaan, ei tule kuin pelkkä ripuli.

Vierailija
8/8 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vatsa ei tykkää banaanista eikä ne muutenkaan ole minusta kovin hyviä. Suolan lisääminen auttaa minulla myös. Magnesiumista ei ollut mitään hyötyä, ei vissiin imeydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi