Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laadukkaat rintaliivit? Hki-keskusta.

Vierailija
22.10.2011 |

Mistä saa hyvää, asiantuntevaa palvelua? Tähän asti olen ostanut liivini ihan hm, lindex jne liikkeistä. Haluaisin kuitenkin panostaa parempiin ja löytää oikean koon. Eikös suurin osa naisista käytä väärää kokoa? Niin varmasti minäkin. En ole kovin rintava. Ehkä B-C.

Imetän vielä ja ajattelinkin, että kävisin hankkimassa kunnon liivit, kun imetys loppuu. Kauanko menee imetyksen jälkeen, että voi ajatella rintojen olevan siinä koossa, etteivät enää muutu?

Minkä hintaisia ovat laatuliivit? Haitari on tietysti suuri, mutta voiko esim 50 eurolla saada kunnon liivit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 e saa ainakin hyvät, ehkä 50 voi myös riittää jos tuuri käy

Vierailija
2/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkadiankadulla. http://www.wek.fi/ Ihan paras paikka. Myy siis ihan tavallisia rintaliivejä (on vain vanha ja perinteinen kauppa siksi tuollainen nimi) mutta pitää kunnia-asianaan palvella asiakasta.

Olen itsekin ostanut sieltä esim ihan tavallisia urheiluliivejä, mutta oli mahtavaa kun sai kokeilla rauhassa ja erilaisia vaihtoehtoja. Myyjälle saattoi sanoa että "kato tää kuitenkin vähän lötköttää tosta kohdasta löytyisikö siihen joku ratkaisu) ja lopulta löytyi oikeat liivit...

Olin aivan yllättynyt kun ne olivat KUPPI A -kokoa!! Aiemmin olin käyttänyt C-kuppia ja vissiin sitten ihan liian pienellä ympärysmitalla.

Voit saada 50 eurolla kunnon liivit, maksimissaan niistä kannattaa maksaa 70 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ao

Vierailija
4/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta saa hlökohtaista HYVÄÄ palvelua. Stockalta ei koskaan, Sokokselta joskus.

Saat kyllä viidelläkympillä ok liivit. Jopa halvemmallakin.

Vierailija
5/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredalla ja Forumin kukontorilla.

Vierailija
6/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Le Slip, Annankatu 6. Liivit ovat tosi nuorekkaita, ja makeita, sekä ihanan tukevia ja kestäviä. Olen käyttänyt niitä vuosia.

Liikkeessä on aina ystävällinen palvelu (koppiin satelee eri liivimalleja, ja neuvoja niiden pukemisesta joten varaa aikaa!), vaikka ulkomuoto saattaa pettää, niin sopii nuoremmillekin naisille!

Kannattaa maksaa kyllä jopa 70 euroa, jotta saa kunnolliset ja nostaa sillä omaa ryhtiään ja samalla kohottaa mieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan