Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa lapsen raiskaamisessa on?

Vierailija
22.10.2011 |

Eihän se ole rikos, sillä jos esim. jonkun 2-3v lapsen raiskaa, niin niin pieni lapsi on liian pieni tuntemaan kipua, ei tule aikuisena muistamaan mitä hänelle tehty ja koska lapset eivät tiedä mitä seksi on niin lapsi ei myöskään tajua, että mitä seksi on, niin lapsi ei kärsi raiskaamisesta siksikään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö sinä tosiaan väittää ettei 2-vuotias tunne kipua! yritä nyt keksiä joku hieman parempi provo tää on ihan sairasta!

Vierailija
2/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hoidan sut joukkoraiskatuksi kaikkiin ruumiinaukkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoittaa ap:n IP-numeron poliisille? Kiitos.

Vierailija
4/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee oikeesti hoitoon saatanan sairas idiootti! ihan oikeesti tää ei nyt oo oikee paikka tollaiselle keskustelulle...

Vierailija
5/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö sinä tosiaan väittää ettei 2-vuotias tunne kipua! yritä nyt keksiä joku hieman parempi provo tää on ihan sairasta!

Lapsen hermosto ei ole tarpeeksi kehittynyt vielä 2-3vuotiaana että niin pieni lapsi tuntisi kipua. Olen lastenlääkäri joten tiedän asian hyvin. Lapsi kykenee tuntemaan kipua vasta joskus 5-6 vuotiaana.

Vierailija
6/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin "vain" provo.

Vierailija
7/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tyhmä vitsi tämä luultavasti on, niin osoitteen voisi silti luovuttaa poliisille. Ihan varmuuden vuoksi, niin loppuu tämmöset "vitsit" tältä kirjoittajalta.

Vierailija
8/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas osoittees...

Vierailija
9/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolaset pitäs oikeesti saada kiinni...hyi kun oksettaa

Vierailija
10/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on... toivottavasti lähtee tämä täältä äkkiä

Vierailija
11/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hermosto ei ole tarpeeksi kehittynyt vielä 2-3vuotiaana että niin pieni lapsi tuntisi kipua. Olen lastenlääkäri joten tiedän asian hyvin. Lapsi kykenee tuntemaan kipua vasta joskus 5-6 vuotiaana.

että joudut kohta selitteleen näitä juttujas poliisille?

Vierailija
12/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän ne itke esim. kaatuessaan. Mautonta, lopeta.

Vierailija
13/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

aika paska lastenlääkäri tunnut olevan....mites kun pienellä lapsella on virtsatientulehdus ja alapää on kipeä ja kirvelee...kuvitteleeko lapsi sen kun sun mielestä ei tunne kipua?

Vierailija
14/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän ne itke esim. kaatuessaan. Mautonta, lopeta.

Jos lapsi itkee esim. kaatuessaan, niin se ei johdu siitä, että lasta sattuu, vaan se itku on vain refleksi, joka kiinnittää vanhempien huomion lapseen. Koska lapset eivät tunne kipua, niin heitä ei myöskään nukuteta leikkausten ajaksi jne.

Vierailija
15/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin fiksu en edes vastais tähän mut toi väite ettei lapset tunne kipua on lääketieteellisesti kumottu jo vuosikymmeniä sitten.

Ilmiselvästi AP yrittää ärsyttää mut on myös mahdollista et hän on vuosikausien hyväksikäytön uhri joka on ehdollistettu uskomaan ettei seksuaalisesta väkivallasta ole vahinkoa.Mikäli hänella on lapsia hän on myynyt lapsensa pedofiilirenkaisiin,saattaa jopa raiskata itse lapsiaan ja pakottaa/manipuloi lapsensa raiskaamaan toisiaan.

Säälittävä ihmisraunio oli kyse sitten itse uhrista tai vain provoilijasta,

Vierailija
16/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudut kohta selitteleen näitä juttujas poliisille?

Jos poliisit ottavat minut kuulusteltavaksi näiden viestieni vuoksi, niin minä tapan ne poliisit ja raiskaan niiden ruumiit.

Vierailija
17/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit, että tämän viestin jälkeen ei kirjoiteta tähän enää, niin tää tipahtaa pois? Jooko!

Vierailija
18/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se iltalääkkeiden aika?

Vierailija
19/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit, että tämän viestin jälkeen ei kirjoiteta tähän enää, niin tää tipahtaa pois? Jooko!

Minä raiskaan teidän kaikkien lapset.

Vierailija
20/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn lukemaan sun ajatuksia sun hampaan kautta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi