Mitä pahaa lapsen raiskaamisessa on?
Eihän se ole rikos, sillä jos esim. jonkun 2-3v lapsen raiskaa, niin niin pieni lapsi on liian pieni tuntemaan kipua, ei tule aikuisena muistamaan mitä hänelle tehty ja koska lapset eivät tiedä mitä seksi on niin lapsi ei myöskään tajua, että mitä seksi on, niin lapsi ei kärsi raiskaamisesta siksikään?
Kommentit (20)
mä hoidan sut joukkoraiskatuksi kaikkiin ruumiinaukkoihin.
ja ilmoittaa ap:n IP-numeron poliisille? Kiitos.
mee oikeesti hoitoon saatanan sairas idiootti! ihan oikeesti tää ei nyt oo oikee paikka tollaiselle keskustelulle...
yritätkö sinä tosiaan väittää ettei 2-vuotias tunne kipua! yritä nyt keksiä joku hieman parempi provo tää on ihan sairasta!
Lapsen hermosto ei ole tarpeeksi kehittynyt vielä 2-3vuotiaana että niin pieni lapsi tuntisi kipua. Olen lastenlääkäri joten tiedän asian hyvin. Lapsi kykenee tuntemaan kipua vasta joskus 5-6 vuotiaana.
Vaikka olisikin "vain" provo.
vaikka tyhmä vitsi tämä luultavasti on, niin osoitteen voisi silti luovuttaa poliisille. Ihan varmuuden vuoksi, niin loppuu tämmöset "vitsit" tältä kirjoittajalta.
tolaset pitäs oikeesti saada kiinni...hyi kun oksettaa
on... toivottavasti lähtee tämä täältä äkkiä
yritätkö sinä tosiaan väittää ettei 2-vuotias tunne kipua! yritä nyt keksiä joku hieman parempi provo tää on ihan sairasta!
Lapsen hermosto ei ole tarpeeksi kehittynyt vielä 2-3vuotiaana että niin pieni lapsi tuntisi kipua. Olen lastenlääkäri joten tiedän asian hyvin. Lapsi kykenee tuntemaan kipua vasta joskus 5-6 vuotiaana.
että joudut kohta selitteleen näitä juttujas poliisille?
Niin, eihän ne itke esim. kaatuessaan. Mautonta, lopeta.
[/quote]
aika paska lastenlääkäri tunnut olevan....mites kun pienellä lapsella on virtsatientulehdus ja alapää on kipeä ja kirvelee...kuvitteleeko lapsi sen kun sun mielestä ei tunne kipua?
Niin, eihän ne itke esim. kaatuessaan. Mautonta, lopeta.
Jos lapsi itkee esim. kaatuessaan, niin se ei johdu siitä, että lasta sattuu, vaan se itku on vain refleksi, joka kiinnittää vanhempien huomion lapseen. Koska lapset eivät tunne kipua, niin heitä ei myöskään nukuteta leikkausten ajaksi jne.
Jos mä olisin fiksu en edes vastais tähän mut toi väite ettei lapset tunne kipua on lääketieteellisesti kumottu jo vuosikymmeniä sitten.
Ilmiselvästi AP yrittää ärsyttää mut on myös mahdollista et hän on vuosikausien hyväksikäytön uhri joka on ehdollistettu uskomaan ettei seksuaalisesta väkivallasta ole vahinkoa.Mikäli hänella on lapsia hän on myynyt lapsensa pedofiilirenkaisiin,saattaa jopa raiskata itse lapsiaan ja pakottaa/manipuloi lapsensa raiskaamaan toisiaan.
Säälittävä ihmisraunio oli kyse sitten itse uhrista tai vain provoilijasta,
että joudut kohta selitteleen näitä juttujas poliisille?
Jos poliisit ottavat minut kuulusteltavaksi näiden viestieni vuoksi, niin minä tapan ne poliisit ja raiskaan niiden ruumiit.
äidit, että tämän viestin jälkeen ei kirjoiteta tähän enää, niin tää tipahtaa pois? Jooko!
äidit, että tämän viestin jälkeen ei kirjoiteta tähän enää, niin tää tipahtaa pois? Jooko!
Minä raiskaan teidän kaikkien lapset.
Mä pystyn lukemaan sun ajatuksia sun hampaan kautta!