Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mätkyjä tuli meidän perheelle yht. 6500€

Vierailija
22.10.2011 |

No, eipä haittaa. Oli tiedossakin että jonkun verran tulee. Jouluksi silti lähdetään matkalle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mätkyjäkään ei voi tulla

Vierailija
2/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mätkyt tullut palkkaverotuksesta. Senhän nyt apinakin osaa laskea niin että veroja maksaa oikean määrän. Mätkyt tuli eräästä luovutusvoitosta, josta ei ihan tarkalleen osannut arvioida, mitä verottaja hyväksyy vähennyskelpoiseksi. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mätkyt tullut palkkaverotuksesta. Senhän nyt apinakin osaa laskea niin että veroja maksaa oikean määrän. Mätkyt tuli eräästä luovutusvoitosta, josta ei ihan tarkalleen osannut arvioida, mitä verottaja hyväksyy vähennyskelpoiseksi. -Ap

joten eipä ole mätkyjäkään tullut, kun ensin on tajunnut asian varmistaa.

Vierailija
4/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn määränhän sä joudut tietuistä asioista aina maksamaan veroa, anyway. Eihän se mitään pärstäkertoimesta johtuvaa ole..

Me ajateltiin että kylläpä se verottaja sitten muistaa meitä laskulla. Itse olin laskenut n. 800€ saavan vähemmän mätkyjä, mutta näin meni tällä erää.

Uusia veroja makselemaan ensi vuonna. Mutta tulipa todettua että meidän perhe ainakin kantaa kortensa kekoon tähän yhteiskuntaan, niin paljon valtiolle vuosittain veroja maksetaan! Ja ihan ilolla se tehdään! ;)

-Ap

Vierailija
5/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wau.

Vierailija
6/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn määränhän sä joudut tietuistä asioista aina maksamaan veroa, anyway. Eihän se mitään pärstäkertoimesta johtuvaa ole.. Me ajateltiin että kylläpä se verottaja sitten muistaa meitä laskulla. Itse olin laskenut n. 800€ saavan vähemmän mätkyjä, mutta näin meni tällä erää. Uusia veroja makselemaan ensi vuonna. Mutta tulipa todettua että meidän perhe ainakin kantaa kortensa kekoon tähän yhteiskuntaan, niin paljon valtiolle vuosittain veroja maksetaan! Ja ihan ilolla se tehdään! ;) -Ap

Ja jos katsot, että joku 6500 euroa on kortensa kokoonkantamista niin tulosi taitavat olla aika pienet eli maksat sen verran vähän, että noin vaatimatonkin summa kannattaa mainita.

Vierailija
7/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn määränhän sä joudut tietuistä asioista aina maksamaan veroa, anyway. Eihän se mitään pärstäkertoimesta johtuvaa ole.. Me ajateltiin että kylläpä se verottaja sitten muistaa meitä laskulla. Itse olin laskenut n. 800€ saavan vähemmän mätkyjä, mutta näin meni tällä erää. Uusia veroja makselemaan ensi vuonna. Mutta tulipa todettua että meidän perhe ainakin kantaa kortensa kekoon tähän yhteiskuntaan, niin paljon valtiolle vuosittain veroja maksetaan! Ja ihan ilolla se tehdään! ;) -Ap

ainakin kahden kuukauden palkoista. Teillä ei ole palkkatuloja ollenkaan?

Vierailija
8/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos katsot, että joku 6500 euroa on kortensa kokoonkantamista niin tulosi taitavat olla aika pienet eli maksat sen verran vähän, että noin vaatimatonkin summa kannattaa mainita.

Av:lla on halveksittavaa maksaa näin vähän veroja, toisaalta suuri osa kirjoittelijoista on toimeentulotuella tai muuten ihan minimituloilla...

Minä ja mieheni maksettiin viime vuonna 15000 euroa tuloveroa, ja minusta sekin vaatimaton summa oli kuitenkin aika suuri kun ottaa huomioon miten köyhiä ja pienituloisia me ollaan.

Vierailija
9/9 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 6500€ oli mätkyjä YHDEN sijoitusasunnon myynnistä vero. Tätä kutsutaan luovutusvoittoveroksi. Tämän lisäksi mieheni maksaa yrittäjänä ja yrityksensä kautta kymmeniä kymmeniä tuhansia euroja vuodessa veroja ja mä palkkatulostanikin aika sievoisen summan!

-Ap