Kuluuko teillä paljon ketchuppia ? ?
Meillä kuluu hirveästi Heinzin ketchuppia.(4 ihmistä)
Meillä kaikki tykkää.Ostin just tänään 2 isoa pulloa.Ne kestää noin viikon.On se niin hyvää !
Kommentit (15)
söisi ketsuppia kaiken kanssa, mutta mä rajoitan vähän.
Pieni pullo kestää meillä n. kuukauden.
pruittaatteko te suoraan kitalakeet ketsuppia.
Miten ihmeessä saatte viikossa kaks pulloa menemään?
Varmaan tungette myös kalakeittoon sitä:)
..sehän on tosi huonon kokin merkki
löytyykö sulta näitä viisauksia lisää?
Näköjään kokit tunnistaa ketsupeista:)
just! :D
löytyykö sulta näitä viisauksia lisää?
Ketsuppia käytän vain hampurilaisravintolassa ranskalaisia syödessä. Kotona syön ranskalaiset liharuoan kanssa ilman ketsuppia.
pruittaatteko te suoraan kitalakeet ketsuppia.
Miten ihmeessä saatte viikossa kaks pulloa menemään?
Varmaan tungette myös kalakeittoon sitä:)
Esim.pitsan päälle laitan noin sentin kerroksen.Ympärilläni ihmiset kauhistelevat....mutta se vaan on hyvää.
mutta koskaan en laita valmistusvaiheessa. Sitä varten on tomaattipyreet, -soseet ja -murskat. Olin myös monta vuotta kokonaan ilman ketsuppia. Eihän sitä tarvita kuin ranskalaisissa ja makaronilaatikossa.
Ketsuppihan on maustekastike, jota voi laittaa valmiiseen ruokaan makunsa mukaan.
Meillä ei kulu kovin paljon, mutta toki sitä aina kaapista löytyy. Lähinnä ranskalaisten kanssa menee. Mies laittaa kalapuikkojen lisukkeeksi :)
Minä ja poika käytetään ranskisten kanssa ja lihamakaronilaatikkoon. Mies ja tytär eivät niihinkään.
Mäkään en ymmärrä, mihin joku tarvitsisi ketsuppia ruuanlaitossa? Sehän on valmiisiin ruokiin lisättävä maustekastike, kuten joku edellä jo totesikin. Toisaalta en itse keksi kovin monta valmista ruokaakaan, joiden maku paranisi ketsupilla maustamalla.
Osallistun kaikkiin Heinzin kilpailuihin ja arvontoihin.Olen voittanut vain jotain krääsää.
Meilläkin syödään Heinzin ketsuppia, mutta pullo kestää kuukausia. Meillä on vain muutama ruoka, jonka kanssa syödään.