Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Villalankoja nettikaupasta?

Vierailija
22.10.2011 |

Tietääkö kukaan nettikauppaa jossa myydään edullisia villalankoja? Kun tuntuu että kaupassa on kalliita mutta nettikaupoissa vielä kalliimpia.

Ja kun paljon tarvitsisi niin kalliiksi tulee.

Kiitos vastanneille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee käyttöneuleita, kannattaa ostaa hyvää lankaa, niin tulee myös käytettyä niitä tekeleitä. Olen kerta toisensa jälkeen pettynyt Novitan seiskaveikkoihin yms jotka kutittavat, ovat karheita eikä niistä vain tule niin kauniita kuin laadukkaammista langoista. Mutta niitä kauppoja.

Tässä yksi, lisää löydät googlettamalla "lankakauppa" tms.

http://www.lankatalo.net/

Nyt juuri näkyy olevan alpakkalanka edullista.

Vierailija
2/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en vielä löytänytkään. Mieluusti ostaisinkin laadukasta mutta en vielä kovin taitava ole neulomaan ja välillä pitää purkaa niin tuntuu että lanka menee pilalle.

En minäkään pysty käyttämään kaikkea kun iho menee ihan punaiseksi ja paukamille kun joutuu raapimaan.

Äitiyslomalla olen niin ei rahaakaan ihan tolkuttomasti ole.

Mutta suurkiitos vielä, laitoin jo kirjanmerkkeihin etten unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin Novitan langat on mielestäni yleensä nettikaupoissa halvempia kuin marketeissa ja tavarataloissa. Mitä sitten tulee niihin kalliisiin lankoihin niin on niissä sitten laatukin ihan toista kuin Novitan langoissa. Laatu maksaa langoissakin. Itse olen tykännyt Dropsin langoista ja niillä onkin kaikissa nettikaupoissa alpakkalangat alennuksessa vuoden loppuun asti. Itse meinasin niitä hamstrata oikein urakalla kun ovat pehmeitä, lämpimiä ja pysyvät hyvänä pesusta toiseen. Ja Dropsin langat on mielestäni ihan edullisia normaalihintaisinakin.

Vierailija
4/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä ole kovin taitava neuloja, niin sitä suuremmalla syyllä sinun kannattaisi ostaa laadukkaita lankoja.

Niitä kun on paljon mukavampi kutoa. Osta vaikka vauvalankoja, jotka ovat täyttä villaa, mielellään konepestäviä, niin ne tuntuvat hyvältä niin tekovaiheessa kuin käytössä.

Joskus lankakauppojen poistokoreista löytyy todella edullisia laatulankoja. Mulla on nyt kudottavana jotain norjalaista vauvalankaa, pesunkestävää merinovillaa. Maksoi vain euron tai pari /50 g kerä, mutta jäljellä oli vain kahta väriä.

Vierailija
5/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaikka ensin pipo- tai huivilangat ja kokeile, sopiiko se sinulle. Lankakaupassa asioidessa lankakerällä voi silittää kaulan herkkää ihoa, niin huomaa, kutittaako se.