Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella 1v4kk jo kolmannen kerran pissit läpi vaipasta viime yönä :(

Vierailija
22.10.2011 |

käytetään liberoa, päivisin koko 4 tai 5 ja yöksi ostettiin jo 6vaikka on tosi iso, teipit menee ihan päällekkäin mut ajateltiin että imukyky riittää paremmin..no ei riitä.

Pissi ei tule reunasta läpi vaan keskeltä vaippaa :( jätänkö iltapalalta maidon pois? juo ehkä vajaan desin..ja muilla ruuilla myös puolikkaan nokkamukin verran tai alle..ei mielestäni mitenkään liian paljon mut en jaksas joka yö vaihtaa lakanoita :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippamerkkiä yöksi. Pojilla on välillä niin kivoja unia, että ruiskivat vaipasta ohitse... Meillä 2,5v räpeltää unissaan pippeliä (pissahätä, muttei herää siihen) ja sitten se pippeli ruiskii pissat lakanalle ja itse vaippa saattaa olla täysin kuiva :/ Isommalla oli kausi, jolloin kestovaippa oli ainoa, jonka sain pitämään yöllä. Jos epäilyttää ostaa isoa pakettia, niin kannattaa kysellä noilta vaippafirmoilta asiakaspalvelusta paria näytekappaletta - näin mä olen toiminut ja löytänytkin toimivat vaipat eikä kaapeissa pyöri ylimääräisiä vaippoja.

Vierailija
2/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippamerkkiä yöksi. Pojilla on välillä niin kivoja unia, että ruiskivat vaipasta ohitse... Meillä 2,5v räpeltää unissaan pippeliä (pissahätä, muttei herää siihen) ja sitten se pippeli ruiskii pissat lakanalle ja itse vaippa saattaa olla täysin kuiva :/ Isommalla oli kausi, jolloin kestovaippa oli ainoa, jonka sain pitämään yöllä. Jos epäilyttää ostaa isoa pakettia, niin kannattaa kysellä noilta vaippafirmoilta asiakaspalvelusta paria näytekappaletta - näin mä olen toiminut ja löytänytkin toimivat vaipat eikä kaapeissa pyöri ylimääräisiä vaippoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti tuo vastaus.

Vierailija
4/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy kokeilla jotain toista merkkiä :)

ap

Vierailija
5/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö 1,5v ja vaihdan vaipan joka yö 2-3 kertaa. Tyttö itkee ja juo maitoa/vettä yöllä.

Vierailija
6/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v. poika nukkuu unipussissa joten ei pääse räpeltämään. Vaippa on yleensä ihan täynnä aamulla, mutta harvoin tulee läpi, ehkä vain silloin kunnvaippa on huonosti kiinni.

Auttaisko jos lapsi nukkuis body päällä, niin vaippa pysyis kunnolla? Meillä käytetään Pampers babydry 4+ vaippaa, poika on hoikka, 90cm. Meillä on varulta Velfont-patjansuojus lakanan alla, se on vedenpitävä mutta hengittävä, joten ei hiosta.

Vierailija
7/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noi ohivuodot johtuu jostain hormonaalisesta kehityksestä, koska meillä niitä tulee kausittain, joten ei voi vaipasta olla kiinni. Meillä on tasan kolmevuotias, joka on ollut yökuiva jo kuukausia. Pidän kuitenkin varulta vaippaa, koska saan vauvan vuoksi muutenkin liian vähän unta, enkä jaksaisi nousta yöllä mitään lakanoita vielä vaihtamaan. Aina välillä, kuukauden, parin välein, tulee hetkiä, että lapsi pissaakin yöllä vaippaansa, vaikka ei juo normaalia enemmän jne. Ei silloin herää pissahätäänsä kuten normaalisti. Ja sitten se taas loppuu.

Vierailija
8/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin Liberot pampersin vitosen housuvaipoiksi. Teippivaipat olisivat varmaan varmempia, mutta housuvaipat ovat vaan niin käteviä. Nyt 1v6kk koko 6 käytössä yöllä. Enää ei ole tarvinnut lakanoita vaihdella, kunhan aamulla vaihtaa vaipan heti kun tyttö herää. Meidän tyttö kyllä juo paljon enemmän maitoa.

Vierailija
9/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ihan tavallisen Liberon päällä villavaippahousua. Se imee kyllä ohivuodot ja sitä EI tarvi pestä joka pisun jälkeen. Se vain kuivatetaan ja tuuletetaan.

Oletteko pissattaneet tytön ennen nukkumaanmenoa? Kannattaa tarjota pottaa heti syömisen jälkeen. Se vähentää luonnollisesti yöpissan määrää.

Tsemppiä!

Vierailija
10/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuron jälkeen mennään potalle, mutta harvoin sinne pissiä tulee, täytyypä kokeilla tota kahden housuvaipan taktiikkaa :) ja pitää mielessä muutkin niksit! kiitos avuista! :)

ap

Vierailija
11/11 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOko voi olla periaatteessa oikea, mutta malli väärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi