Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin juuri muuttaa elämäni suunnan täysin

Vierailija
22.10.2011 |

Olen elänyt tässä parisuhteessa kohta 10 vuotta. Lapsia ei ole, joten älkää turhaan hätääntykö. Rakastan miestäni ja tunnen, että hänkin rakastaa minua, mutta historiamme valossa se ei riitä voittamaan tätä tunnetta, joka mulla on viime aikoina ollut. Haluan lähteä pois tästä maasta, yksin. Tämä tunne on niin vahva, että se pitää mua hereillä öisin. En ole vielä aivan varma siitä, mihin lähtisin, ja muutama muukin asia on vielä auki, mutta löytyisikö edes täältä muutama kannustava sana yritykseeni? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tän ketjun ja mietin joskus että lähtikö se lopulta.

Uskon siihen että intuitio ohjaa meitä oikealle polulle, vaikka etukäteen olisi hämärän peitossa se miksi juuri tuonne pitää lähteä.

t. ulkomailla minäkin

Vierailija
2/14 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi muuttaa ulkomaille vaikka alustavasti vuodeksi? Miksi pitäisi erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ongelmia ja haluat erota, olet vaan nyt ottanut otsikoksi ulkomaille lähtemisen mikä antoi ymmärtää aivan muuta.

Siis kyllähän ihmiset eroaa, miten sinun tarinasi poikkeaa muista..

Vierailija
4/14 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ongelmia ja haluat erota, olet vaan nyt ottanut otsikoksi ulkomaille lähtemisen mikä antoi ymmärtää aivan muuta.

Siis kyllähän ihmiset eroaa, miten sinun tarinasi poikkeaa muista..

Ap:n teksti voisi olla omani. On vaikea jättää miestä, jota yhä rakastaa, mutta joka ei koskaan 10 v avioliiton aikana ole rakastanut sinua, vaan hyppinyt siellä täällä. Ulkomaille muuttaminen tai ainakin toiselle puolelle Suomea tuntuu itsestänikin ainoalta vaihtoehdolta päästä irti menneestä.

Vierailija
5/14 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli huono, antaa kuvan että haluaa ulkomaille, vaikka kyseessä huono liitto ja haluaa eron.

Vierailija
6/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa yhdessä kunnes kuolema teidät erottaa. Niin olette toisillenne luvanneet. On raukkamaista pettää lupauksensa vain mielihalujensa perusteella.

Vierailija
7/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei ole avioeroa tässä maassa ottanut, kun rakkaus on hiipunut tai jokin muu seikka on tullut ilmi? Etää ollaan vaan yhdessä kuolemaan asti? Vai tarkoitatko kenties, että yhdessä niin kauan, kunnes miehen mielihalut loppuu ja haluaa etsiä itselleen uuden puolison?

Vierailija
8/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä pitää seurata. Ainoa asia maailmassa mikä todella on sun on oma rohkeutesi. Se ei oo kenenkään muun varassa ja se kasvaa jos sitä huomioit ja kuihtuu pois jos et kuuntele. Mee jos täytyy.

Vierailija
9/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viestistäsi niiiin tää biisi mieleen:

Niin monta yötä

siinä kalliolla

oli ihana olla

tuuli lelli kahta

rakastavaista

vähäsen erilaista

toinen puhui valtateistä

ja myrskysäistä

toinen höpisi häistä

niin monta yötä

siinä kalliolla

oli ihana olla

Mut sitten saapui se surkea syys

sen väsynyt arkinen mitättömyys

hän oli niin kaunis sinä iltana

kun mä sanoin: rakas mä en voi olla sun

Ei en aina, se on liian kauan

aina on liian kauan

aina on liian kauan

se painaa päätä

se öisin herättää

Ja talvi, joo se oli

niin kovin omituinen

märkä ja luinen

ikkunoista hiipi

huoneisiin räntä

mä ikävöin häntä

ja kuljin valtateitä

ja myrskysäitä

ja niitä ja näitä

talvi, joo se oli

kovin omituinen

märkä ja luinen

Ja toukokuu multa pimeän vei

mä kävelin yöt, mietin mitä mä tein

meri oli niin kaunis sinä aamuna kun

mä tajusin hän ei oo enää ikinä mun

Ja että aina on liian kauan...

Mut sitten saapui se surkea syys

sen väsynyt arkinen mitättömyys

meri oli niin kaunis sinä aamuna kun

mä tajusin hän ei oo enää ikinä mun

Ja että aina on liian kauan...

Vierailija
10/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia sulle, vitonen :)

Itse asiassa Maijan Superpallo siivitti mua yhdellä yksinäisellä lentomatkalla tähän päätökseen, joten Liian kauan käy tähän ihan hyvin :)

Ja siis tietenkään en tee minkäänlaista päätöstä elämäni suhteen jonkun biisin perusteella, vaikka joku kuitenkin niin ehtii kohta väittämämään. Mutta kyllä niistä voimaa saattaa silti saada :)

Vierailija
11/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Kor. 13

4 Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile,

5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

6 ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

7 Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

8 Rakkaus ei koskaan katoa.

Vierailija
12/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raamattua kohta kahteenkymmeneen vuoteen lukenut, mutta totta tossa on mun mieleen ainakin toi, että rakkaus ei koskaan katoa. En mä kuvittele lopettavani rakastamasta miestäni kun lähden, mutta miksi mun pitäisi kestää koko loppuelämäni hänen jossain meidän suhteen aikana tekemänsä valinnat, joista on jäänyt ikuiset jäljet meidän suhteeseen? Musta ne ei enää kuulu tuohon kategoriaan, jota mun pitäisi sietää.

Hänkö sitten saisi sun mielestä ihan poikkeuksetta anteeksi kaikki mua satuttaneet tekonsa?

Vierailija
13/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raamattua kohta kahteenkymmeneen vuoteen lukenut, mutta totta tossa on mun mieleen ainakin toi, että rakkaus ei koskaan katoa. En mä kuvittele lopettavani rakastamasta miestäni kun lähden, mutta miksi mun pitäisi kestää koko loppuelämäni hänen jossain meidän suhteen aikana tekemänsä valinnat, joista on jäänyt ikuiset jäljet meidän suhteeseen? Musta ne ei enää kuulu tuohon kategoriaan, jota mun pitäisi sietää. Hänkö sitten saisi sun mielestä ihan poikkeuksetta anteeksi kaikki mua satuttaneet tekonsa?

mutta kyllä senkin saa antaa anteeksi jos haluaa.

Vierailija
14/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raamattua kohta kahteenkymmeneen vuoteen lukenut, mutta totta tossa on mun mieleen ainakin toi, että rakkaus ei koskaan katoa. En mä kuvittele lopettavani rakastamasta miestäni kun lähden, mutta miksi mun pitäisi kestää koko loppuelämäni hänen jossain meidän suhteen aikana tekemänsä valinnat, joista on jäänyt ikuiset jäljet meidän suhteeseen? Musta ne ei enää kuulu tuohon kategoriaan, jota mun pitäisi sietää. Hänkö sitten saisi sun mielestä ihan poikkeuksetta anteeksi kaikki mua satuttaneet tekonsa?

mutta kyllä senkin saa antaa anteeksi jos haluaa.

Mä en ole ihan varma siitä, onko mieheni mua pettänyt vai onko jäänyt vain aikomukseksi. Suhteessamme on kuitenkin ollut kaikenlaisia vastoinkäymisiä, joista anteeksiannettavat on annettu anteeksi. En siis ole katkera. Mutta en myöskään halua elää elämääni jonkun muun ehdoilla ja tavalla, etenkään, kun en ole itse suhteeseemme näiden vuosien aikana yhtään miettimistaukoakaan aiheuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä