Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvata, taisin sitten löytää baarista oikein kunnon stalkerin.

Vierailija
21.10.2011 |

Annoin ukolle kännissä sähköpostiosoitteeni, ja sitten vastasin sen lähettämääm mailiin etten voi enkä halua olla yhteydessä. Olen siis naimisissa ja senkin kerroin. Ukko vastas, että ok.

Tänä iltana alkoi sitten tulla tekstiviestejä, äijä oli selvittänyt mun nimen ja numeron sähköpostiosoitteen perusteella.

Voi vattu että on inhottavaa. Eikä siellä baarissa edes ollut mitään tanssimista kummempaa. Tekstarit tuli tietty salaisesta tai prepaid numerosta. Miten pääsen siitä ällötyksestä lopullisesti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ikävä kyllä tämäkin tarina oli fiktiota. Ihan näppärästi keksitty mutta tiedät itsekin että voisit leikkiä joskus lasteskin kanssa sen sijaan että kehittelet tänne fantasioitas.

Vierailija
2/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnumero liittyy toisiinsa. Ei kyllä saa noita yhteystietoja kysymällä mistään sähköpostin palveluntarjoajalta eli jos olen luonut sähköpostin, niin ei kyllä anneta ulkopuolisille tietoja kuka on sen sähköpostin takana, joten...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä otat miehen puhelinnumeron, muttet anna omaasi ja päätät itse soitatko miehelle vaiko et.

Ettekö te yksinkertaisinta baarireissuetikettiä tiedä?

Vierailija
4/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä otat miehen puhelinnumeron, muttet anna omaasi ja päätät itse soitatko miehelle vaiko et.

Ettekö te yksinkertaisinta baarireissuetikettiä tiedä?

ihan oma prepaid-liittymä ja sanoo sen suoraan miehelle, ettei halua vielä paljastaa enempää, mutta tässä numero jos kiinnostaa. NÄin pysyy vielä anonyymina jos onkin hörhö tapaus

Vierailija
5/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaarina-lilli.suomalainen@posti.fi,

niin aika helposti löytyy numerotiedustelusta kaarina-lilli suomalaisen puhelinnumero.

Vierailija
6/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi on harvinaisempi ja puhelinnumero löytyy "luettelosta", niin helppohan se on katsoa vaikka Enirosta mitä ko. nimellä löytyy.

AP: sinuna kyllä kertoisin miehelle. Kerro että tanssit jonkun miehen kanssa bileissä ja hän sai selville sun nimesi ja alkoi stalkata. Ei sun tarvi sen enempää selitellä, eikä tanssiminen ole pettämistä.

En ainakaan itse ajattele tanssimista mitenkään pahana. Eikä mun mieskään.

Mutta se tuntuisi kyllä oudolta jos joku tuntematon nainen ottaisi muhun yhteyttä ja kertoisi jotain mieheni ja hänen yhteisestä illanvietosta tanssimisineen. Siis se että mies olisi salaillut multa jotain tollaista. Uskoisin että sun mieskin suhtautuu asiaan sun kertomana paljon asiallisemmin, jopa huumorilla. Nimittäin tollaset stalkkerit on aika sekoja ja jos et kerro miehellesi, se kertoo 100% varmasti.

Miten niitä tekstareita alkoi tulla, jos vain sähköpostiosoitteesi annoit?

tietysti ap on voinut jossain ilmoittaa s-postinsa ja numeronsa.

Ja munkin s-postiosoitteessa on mun numeroni, jonka varmaan fiksumpi tajuaa, tai joku joka tietää operaattorin käytännöistä.

Vierailija
7/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntematontytto@gmail.com

mutta ei tajua että sinne hakemukseen laitettu nimi näkyy lähettäjätiedoissa myös :-D

Vierailija
8/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ihan oikein senkin hutsu! Toivottavasti saat oikein KUNNON riesan ja miehesikin saa sut kii noista perseenpyöritys- nuolemisreissuista kii!

Vierailija
9/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein niin että vastasin kahteen viestiin, toiseen jo asiallisen tylysti. Sen jälkeen ukko laittoi vielä 2 viestiä joista toinen oli jotain loukkaantunutta valitusta. Enkä antanut ymmärtää että numero oli edes oikea.

Mies siis ilmeisesti onki numeroni nimeni (sp-osoitteessa) ja paikkakunnan (jonka kerroin) perusteella.

Mulla on aika yleinen nimi, joten en kännissä tajunnut, että voisi saada numeroni selville.

En vaan tajua miten tyhmä tai ilkeä voi ihminen olla? Jos en kerran antanut puh. numeroani niin enpä varmaan sitten myöskään halua siihen mitään viestejä. Ja toisekseen ukko oli luvannut ettei enää olla yhteydessä. Mitä halusi saavuttaa viesteillään, luuliko että vastaan hunajaisesti.

Toivottavasti en enää ikinä kuule tästä ällöyksestä.

Vierailija
10/19 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrot miehelles, että tällainen tapaus on olemassa, osaa sitten varautua jos se ottaa yhteyttä.

Vierailija
11/19 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätän jatkossa viestit vastaamatta. Pelkään vaan (toivottavasti turhaan), että se ilmestyy oven taa tai laittaa viestiä pojalleni jolla puh nro samassa osoitteesa. Miestä ei saa selville kun sillä on firman puhelin.

Vierailija
12/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vinkki vastaisuuteen: älä jakele sähköpostiosoitettasi ihan näin tuoreille tuttavuuksille.

Vierailija
13/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa sinuun yhteyttä, koska et halua hänen ottavan. sanot, että teillä ei ole mitään yhteistä ja ei tule olemaankaan. Lupaat miehelle, että jos hän soittaa kerrankin, tulet ilmoittamaan siitä poliisille.

Minä tein noin. Mies soitti vielä kerran ja se oli huorittelupuhelu, jossa avasin luurin, mutta en sanonut sanaakaan. Päätin, että ok, ehkä hän halusi sanoa viimeisen sanan, mutta jos soittaa vielä, niin ilmoitan poliisille häirinnästä. Ei soittanut. Pääsin eroon.

Äläkä suostu mihinkään kiristysyritykseen. Minullekin mies ruikutti monta kertaa samaa jankaten, mutta vastasin vain alussa kertomani litanian hyvin rauhallisella äänellä kuin jokin automaatti, että soitan poliisille jne, jos mies soittaa vielä..

Vierailija
14/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ukolle kännissä sähköpostiosoitteeni, ja sitten vastasin sen lähettämääm mailiin etten voi enkä halua olla yhteydessä. Olen siis naimisissa ja senkin kerroin. Ukko vastas, että ok.

Tänä iltana alkoi sitten tulla tekstiviestejä, äijä oli selvittänyt mun nimen ja numeron sähköpostiosoitteen perusteella.

Voi vattu että on inhottavaa. Eikä siellä baarissa edes ollut mitään tanssimista kummempaa. Tekstarit tuli tietty salaisesta tai prepaid numerosta. Miten pääsen siitä ällötyksestä lopullisesti?

Vierailija
15/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munkin s-postiosoitteessa on mun numeroni, jonka varmaan fiksumpi tajuaa, tai joku joka tietää operaattorin käytännöistä.

Vierailija
16/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä, keksitkö tuon aivan itse? Eipä käynyt mielessäkään, että joku voisi myös puhelinnumeronsa antaa. Kaikkea sitä oppiikin, kun vanhaksi elää.

Vierailija
17/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla niin tyhmä, että olet varattu ja jakelet yhteistietojasi pitkin ja poikin. Jos mulla olisi noin tyhmä mies niin olisi kyllä entinen aika nopeasti.

Vierailija
18/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla niin tyhmä, että olet varattu ja jakelet yhteistietojasi pitkin ja poikin. Jos mulla olisi noin tyhmä mies niin olisi kyllä entinen aika nopeasti.

No IRL asia meni näin(ap varmaan kirkkain silmin kiistää):

Imuttelua, tanssia, lisää imuttelua, sormea housunkauluksesta, mahdollisesti jopa enemmän ja sitten 'rakastuneena' numeroiden sekä sähköpostiosoitteen vaihto(mesetellään joskus)

Vierailija
19/19 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänität kaikki puhelut ja tallennat kaikki teksti-/spostiviestit ja jos eivät lopu HETI viet asian poliisille. Luulisi jättävän rauhaan jos on vähänkään järkevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi