Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukuovikomerot peilillä lastenhuoneeseen?

Vierailija
21.10.2011 |

"Toimivatko" ne vai onko ne aina ihan klähmäiset ja saa pelätä koska hajoaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näin ainakin itse epäilen pikkulasten kanssa olevan. Siksi omaan taloon valittiin lastenhuoneisiin ihan perinteiset ovet vaatekaappeihin. Niitä liukuovia, mitä meillä on, lapset (1- ja 4-vuotiaat) käyvät innokkaasti veivaamassa. Eteisen peiliovissa on nopeasti nuorimmaisen sormenjälkiä.

4-vuotiaalla on yhdessä kaapissa lelujaan, joten sitä availlaan ahkerasti. Jos olisi liukuovet, olisivat ne varmaan koko ajan auki. Ja silloin vaatekaapitkin olisivat avoimina ja pölyyntyisivät helposti. Nyt kun on tavalliset kaapit, jättää vaatekaappiensa ovet ihan rauhaan.

Ylipäänsä olen todennut, että liukuovet jäävät meiltä aikuisiltakin helposti auki. Sen vuoksi itse pidän enemmän vaatehuoneista ja tavallisista ovellisista kaapeista. Eteisessä peililliset liukuovikomerot ovat toki paikallaan.

Niin ja jos silti päädytty liukuoviin, valitkaa laadukkaat ja tukevat ovet, ettei tarvitse pelätä rajua käsittelyä.

Vierailija
2/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elleivät lapsesi ole jotain outoja ja ylirauhallisia hissukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että sellainen peiliovi alkoi kaatua mun pikkusiskon päälle kun tämä oli 4v.Ei ole turvallisia.

Vierailija
4/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini 9kk poikaa jouduttiin tikkaamaan, koska tykkäsi nousta seisomaan peiliovea vasten. Kerran poika sai oven siirrettyä sivuun ja kaatui todella pahasti lyöden kasvonsa alakiskoon. Myös meidän 11kk tyttö on saanut kylässä avattua tuollaisen oven, mutta tuli onneksi pepulleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi