Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teet kummi- ja sukulaislastesi kerho/koulu/joulu- kuvilla? Ov

Vierailija
21.10.2011 |

Kummilapseni äiti hiiltyi tyystin kun kuuli, etten tarvitse kummilapselta isoa kuvaa kirjahyllyyn, vaan ihan tarrakuva riittää.

Samoin olen sanonut joulutonttukuvista, etten niitä mihinkään kirjahyllyyn esille pistä, joten meille riittää halvempikin joulukortti jos haluavat jotain lähettää. Tämä äiti suuttui siitäkin ja vannoi ettei kerro mitään lapsistaan enää kun kerran ei kiinnosta.

Tosiasia on, että tämän äidin lasten kuulumiset kiinnostavat minua kovastikin, mutten heidän kuvillaan kirjahyllyssäni tee yhtään mitään! Siellä on omien neljän lapsen kuvat jo ja niitä kummilapsiakin olisi minulla ja miehellä yhteensä 11, joten tilaa ei vaan riitä.

Argh!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai sun nyt olisi tarvinnut sanoa, ettet tarvitse. Otat vastaan ja laitat jonnekin säilöön. Meillä ei ole muiden kuin omien lasten kuvia esillä.

Vierailija
2/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kerään kaikki. Meilläkään ei ole kuin omien lasten kuvia näkyvillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaislasten kuvia esillä, haluaisin pitää vain omien lasteni kuvat. Mutta loukkantumisia tulee, jos otan kuvat pois.

Vierailija
4/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien lasteni kuvien joukossa.

Toisesta kummilapsestani olen saanut vain 1-vuotiskuvan ja sitten niitä tarrakuvia joinakin vuosina. Koulukuvia en laisinkaan. En tajua, miksi. Ärsyttää ja harmittaa. Minä laittaisin esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi