Uskotko, että miehesi on perseesi lisäksi kiinnostunut oikeasti myös aivoistasi?
Kommentit (13)
ei se kyllä persettä oo saanut pitkään aikaan.
Mä joskus epäilen, että se on kiinnostunut asumaan siivelläni, vaikka köyhä olenkin.
En voisi olla parisuhteessa, joka ei kiihota minua myös älyllisesti.
mutta en kyllä usko että aivoistakaan olisi kun olen häntä huomattavasti tyhmempi ja heikkolahjaisempi.
Perse ei oo kummonen, mutta aivot suorastaan säkenöi!
Nyt järjestän hänelle useinkin kinkkisiä keskustelutuokioita.
ei se kyllä persettä oo saanut pitkään aikaan.
Mä joskus epäilen, että se on kiinnostunut asumaan siivelläni, vaikka köyhä olenkin.
täällä sillä erotuksella, että eipä ole edes halunnut :)
Pitää minua kuitenkin älykkäänä, empaattisena, rehellisenä ja antavana persoonana.
se on siis todella hyvin muodokas ja oikein napakka paukutella takaa päin tai vaikka pussailla persposkia, sen järjestä nyt ei niin ole taikaa mutta hyvä perse ja tiukka vittu riittää minulle ja tietenkin se että on oma-aloitteinen seksihommissa.
..joten kyllä sen täytyy sitten aivot olla. En muista, milloin olisin saanut muutakin kuin keskustelua.
en usko että se niin palio kiinnostaa että jaksais sen takia mun kans elää vuosikymmenestä toiseen:) Varsinki ku aikoonaan alettiin "seurustella" tv:n ja puhelimen välityksellä, sillon mulla ei ollu edes nettiä.
Levee perse mulla, eikä kroppa oo muutenkaan mikään kovin hehkeä. Aivot on taas ihan omaa luokkaa, koska olen vähän hidas ja yksinkertainen, en siis todellakaan voi tituleerata itseäni viisaaksi. Ilmeisesti mun naama on ihan nätti ja oon hauskaa seuraa. Kai se on se syy miehen puolelta, että tässä vieläkin naureskellaan toisillemme.
on pakko olla,koska mun perse on niin ruma.
Käymme usein pitkiä keskusteluita maailman ihmeelliyyksistä. En voisi olla parisuhteessa, joka ei kiihota minua myös älyllisesti.