Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän lipastomallisen hoitopöydän, vai pitäiskö tuunata itse?

Vierailija
21.10.2011 |

Eli hakusessa hoitopöytä, mutta haluaisin että siinä on lipasto samassa eli jonne saa vauvan vaatteet yms. Kovasti olen yrittänyt etsiä, mutta aika huononlaisesti löytynyt, ovat liian kapeita että siinä saisi hoitoalusta pysymään (tai sitten liian korkeita, matalia)... Oletteko jostain löytäneet vai tuunanneet ihan itse jostain vanhasta lipastosta? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa ole ollut tuollainen valikoimissa?

Riittävän syvä olisi Muuramen lipasto, olisi käyttöä myöhemminkin kun ovat laadukkaita, mutta en tiedä löytyyko sopivan korkuista.

Vierailija
2/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummon vanhasta jykevästä piirongista ja hyvä tuli! Korkeuskin oli just passeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huippu hoitopöytä. Frederik-oli mallin nimi. Pöydässä on laidat sivuilla ja takana, ja hoitoalustan lisäksi siihen päälle jää tilaa vaippapinoille ja rasvapurkeille tms. Edessä on lokero + 3 leveää isoa laatikkoa, lisäksi siellä takaosassa on sellaisia suuria avolokerikkoja. Vaikea vähän selittää... Erittäin jämäkkä ja tilava kuitenkin on. Väri on valkea.

En tiedä, myyvätkö enää, mutta kannattaa kysyä Jyskistä, näkevät koneelta, josko jossain on varastossa. Tai ehkä Huutiksesta tms. voisi löytyä?

Vierailija
4/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion hoitolipasto. Niitä saa varmaa joka kaupasta missä myyää brioa. Ollaa oltu tyytyväisiä!

tällänen..

http://www.lastenturva.fi/tuote/brio-lipasto-4-laatikkoa-valkoinen/7321…

Vierailija
5/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joo, kävin kattoo Ikean sivuilta ja siellä oli kuin olikin just sellanen mitä oon ajatellu ! :) Ihanaa, kiitos. Vielä kun sais sen mahtumaan meidän henkilöautoon :D Kiitos paljon nro 2! :)

ap

Vierailija
6/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Leksvik ja Hemnes lipastolliset hoitopöydät. Ne ei käy vai??

Vierailija
7/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa, ja torin kautta halvemmalla jo itse tuunaus kiinnostaa. :) Tässä esimerkki tuunatusta vanhasta ikean lipastohoitopöydästä:

http://subelinblogi.blogspot.fi/2016/09/kesaprojekti-vanhan-hoitopoydan…

Vierailija
8/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli irto hoitotaso ikeasta minkä laitoin tavalliseen lipastoon ja hoitotasoa kun ei tarvittu enää otin tason irti ja lipasto on lasten huoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi