Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radio Suomipopin iltapäivät hirveitä

Vierailija
20.10.2011 |

miten Arttu Harkki oikeesti voi olla radiojuontaja??Itseään täynnä oleva äijä. Kuka sitä enää kuuntelee. Hyvä radiokanava menee ihan pilalle. Onneksi Jaajo ja Petra vielä hetken aamuissa pelastamassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ylen 1 tai yle puhe ja yritä alkaa sivistää itseäsi

Vierailija
2/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen lässyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

radiosuomipop romukoppaan, näemmä on kun piti arttu harkki ottaa sinne, siis se äijhähän on ihan idiootti, en hetkeäkään jaksa kuunnella sen höröttelyä ja toisten haukkumista, siinä jos jossakin on kunnon narsisti jätkä.

Vierailija
4/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en muuten inhoa, mut ei se mikään radiojuontaja oo ja sen todella huomaa, tylsää, tylsää ja tylsää

Vierailija
5/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajon jutut punoittaa korvia, jos lapsia on lähellä.

Hyvää soittolistaa on tukin yhdelläkään kanavalla.

YleX:n juontajat kiroilevat jatkuvasti (varsinkin iltapäivässä).

Ja niin edelleen.

Vierailija
6/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin joku mies kertoi, että oli 3v selibaatissa omien käsien varassa kun puolisolla oli haluttomuuskausi ja Harkki koitti koko ajan saada väännettyä juttua et kai se ny petti ja kai se ny meinas vaihtaa vaimoa jne. Mies vaan totes, että on niin hyvä puoliso, että kyllä rakkauden takia voi tällaisenkin vaiheen elää. Harkki vaan tuhahti ja lopetti puhelun nopiaan.

Vierailija
7/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkin nauru on niiiiiin naismainen kuin olla ja voi. Ja niin täynnä itseään kuin kukaan voi olla.

Kuka muu kertoisi radiossa Mensan testinsä tuloksen???

Vierailija
8/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeessä siellä soi AINA samat kappaleet? Juicea, eppuja lähes vuorotellen ja ne samt kappaleet

Vierailija
9/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein päivittäin kuuntelen työmatkan (puoli tuntia) verran, ja olen tykännyt sekä Artusta että Raakelista. Ehkä mulla on käynyt hyvä tuuri enkä ole kuullut pahimpia juttuja, mutta pääsääntöisesti ovat hauskoja ja hyväntuulisia mun mielestä.

Vierailija
10/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut siitä raakkelista positiivisesti yllättynyt! Mukavan kuuloinen.. Arttu ei oikein sytytä..

Vierailija
11/16 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Arttu on aivan hirveä ja Raakel ei ole juontaja (jotenkin nuhainen ääni koko ajan)

- Jaajo ja Petra LOPETTAVAT molemmat, heitä nyt kuuntelen joskus aamuisin, mutta SOITTOLIST AON NIIN PASKA. Koko ajan SAMOJA biisejä, siis koko ajan. Juce, Eput, Popeda jne ja samat biisit

Kuka helevetti ne soittolistat laatii ?

Vierailija
12/16 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa musiikkia, Raakel ja Arttu todella karmivan kuuloinen pari. Jaajo, Perälä ja Petra mielettömän hauskoja. Ehkä sitten Voice tai Rock jatkossa... :(

Vierailija
13/16 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ, RAKEL jonnekin muualle pliis

Vierailija
14/16 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ, RAKEL jonnekin muualle pliis

Tosin en aio koko kanavaa enää kuunnella Jaajon ja Petran lähdettyä.

Vierailija
15/16 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YleX:n iltapäivästä. Joku sanoi että siellä kiroillaan koko ajan, en mä vaan ole huomannut. SIis olen toki huomannut että kiroillaan välillä, mutta ei ainakaan minua haittaa, kun mielestäni ne kirosanat tulee "oikeissa" paikoissa.

Mun mielestä siinä on ohjelma, jossa on älyä kaiken sen kohelluksen takana, ja juontajat todella sanavalmiita mainioita tyyppejä.

SuomiPOP on tosiaan ihan hirveää paskaa nykyään. EIkä se Jaajokaan mun mielestä nyt NIIIN ihmeellinen ollut, tosi paljon samojen juttujen toistoa.

Vierailija
16/16 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajon jutut punoittaa korvia, jos lapsia on lähellä. Hyvää soittolistaa on tukin yhdelläkään kanavalla. YleX:n juontajat kiroilevat jatkuvasti (varsinkin iltapäivässä). Ja niin edelleen.

RADIO-OHJELMAT (eroteviivalla)

PUNOTTAA (ei tule i:ta)

TUKIN ???

JA NIIN EDELLEEN (sijoitetaan sivulauseena päälauseen perään)

Kun laitat ensin tuon oman äidinkielen kuntoon, niin voin ruveta arvostelemaan muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan