Tutun mies petti kun ei saanut "läheisyyttä". No, seksi sujui mutta mistä siis oli kyse?
Tässäpä taas erikoinen tarina. Mies ilmoitti vaimolleen että on uusi nainen löytynyt ja syy oli se, että parisuhteessa ei ollut läheisyyttä. Terapiassakaan ei selvinnyt, mitä mies oli läheisyydellä tarkoittanut. Heillä oli koko ajan seksi sujunut täysin normaalisti, vaimo ei ollut huomannut mitään poikkeavaa miehen käytöksessä ja silti tupsahti vaan uusi rakkaus.
Siinä jäivät lapset ja vaimo, ihmeissään on tämä tuttuni kun ei löydä mitään selkeää syytä miehen lähdölle. No, saihan mies ainakin läheisyyttä hetken kahdelta naiselta. Jospa se paransi hänen haavojaan ja kärsimystään. Pian saa läheisyyttä myös uudelta lapsikatraalta. Niin, ja uuden vaimon lapsilta. Hänkin jätti perheensä. Kohta on melko paljon läheisyyden jakajia kasassa kun vietetään sinun, minun ja meidän lasten yhteistä aikaa:-D
Kommentit (7)
Tässäpä taas erikoinen tarina. Mies ilmoitti vaimolleen että on uusi nainen löytynyt ja syy oli se, että parisuhteessa ei ollut läheisyyttä. Terapiassakaan ei selvinnyt, mitä mies oli läheisyydellä tarkoittanut. Heillä oli koko ajan seksi sujunut täysin normaalisti, vaimo ei ollut huomannut mitään poikkeavaa miehen käytöksessä ja silti tupsahti vaan uusi rakkaus.
Siinä jäivät lapset ja vaimo, ihmeissään on tämä tuttuni kun ei löydä mitään selkeää syytä miehen lähdölle. No, saihan mies ainakin läheisyyttä hetken kahdelta naiselta. Jospa se paransi hänen haavojaan ja kärsimystään. Pian saa läheisyyttä myös uudelta lapsikatraalta. Niin, ja uuden vaimon lapsilta. Hänkin jätti perheensä. Kohta on melko paljon läheisyyden jakajia kasassa kun vietetään sinun, minun ja meidän lasten yhteistä aikaa:-D
Älyllistä ja tunnetason läheisyyttä, sielunkumppanuutta, seksi nyt on seksiä.
Normaali parisuhde. Keskustelua sen minkä lapsilta ehtii, yhteisiä matkoja kahdestaan. Harrastuksia perheen kanssa, omia ja yhteinenkin. Lomia yhdessä perheen kanssa. Rento pariskunta, molemmat tosi hauskoja. Mies fiksu ja tasapainoinen, samoin nainen.
Mutta kun vaan tuli se läheisempi joka tuntui oikeammalta kuin puoliso ja lasten äiti.
ap
Luuli perustaneensa perheen elämänsä rakkauden kanssa, mutta sisimmässään tunteet eivät olleetkaan enää vahvoja.
Joskus parisuhde muuttuu kaverimaiseksi eikä saa sitä läheisyyttä, mitä parisuhteelta toivoo.
mitä ajattelee. Eli vain sitä lapsiperhearkea ja jossain kohtasi sitten tämän naisen, ja ihastui. Mutta ei vieläkään ymmärrä, että olisi voinut saavuttaa sen saman läheisyyden tunteen vaimonsakin kanssa, jos olisi oikeasti jotain asialle tehnyt (toki vaimo myös).
Miehet kummasti syyllistävät ex-puolisoitaan "epämääräisestä kylmenemisestä", kun itse asiassa ovat itse henkisesti kylmenneet... Eli siirtävät omat tunteet ja tunnetilat puolisolle, saavat siten jotenkin oikeutuksen esim. pettämiselle
Huoh! Kuinkahan moni iskuyritys petipuuhiin, on ensin edeltänyt tunnustusta, että oma vaimo on kylmä, eikä ymmärrä miestä. "Mies haluaisi vain rakastaa, ja läheisyyttä".
Etääntyivät lasten ollessa pieniä? Suurin eropiikki on, kun kakkoslapsi on 2 vuotias. Tämä siis tilastoista.