Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako enään? Kolmet treffit jo takana- ei tunteita.

Vierailija
20.10.2011 |

Näimpä. Eli ihan mukava mies kyseessä, ei vain minkäännäköisiä tunteita mun puolelta ole.. Toinen kyllä tuntuu olevan jo ihastumaisillaan.

Eli missä vaiheessa/ monennilla treffeillä teille tuli tunne, että tuon kanssa haluan olla koko loppu elämän??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin toisilla tullut tunne, että kiinnostaa ja haluan tutustua peremmin. Tosin kun tapasin mieheni, tiesin heti, että tää on nyt menoa, vakavaa.

Vierailija
2/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhteessa olisi kipinää olisit jo huomannut sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhteessa olisi kipinää olisit jo huomannut sen.

Ei taida paljoa toivoa olla. -ap

Vierailija
4/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti aiempia suhteita, oletko hitaasti ihastuva vai oletko aina tiennyt kumppanista jo heti että tästä voisi tulla jotain.

Vierailija
5/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla heräsi tunteet ehkä viidensillä treffeillä nykyisen miehen kanssa. Rakastuin vuoden tienoilla. Nyt kahden vuoden jälkeen en vieläkään tiedä haluanko olla loppuelämää hänen kanssa.

Vierailija
6/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hitaasti lämpenevää sorttia. Toki jonkinlaista kiinnostusta pitää tuntea, että edes viitsii treffeille lähteä, mutta varmaan kuukauden verran meni että pääsin juttuun mukaan. Onneksi en luovuttanut =).

Vierailija
7/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastumaan. Joskus nuorena epäilin, että mussa on jotain vikaa, kun en ollut rakastunut kehenkään. Sitten tajusin, että olen hidas ihastumaan.

Nykyisen mieheni kanssa oltiin varmaan puoli vuotta ennen kuin tunteita alkoi olemaan. Seksuaalisen halunkin heräämiseen taisi mennä useammat treffit. Sittemmin tunteita on riittänyt jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
8/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hitaasti lämpenevää sorttia. Toki jonkinlaista kiinnostusta pitää tuntea, että edes viitsii treffeille lähteä, mutta varmaan kuukauden verran meni että pääsin juttuun mukaan. Onneksi en luovuttanut =).

Ehkä vielä vähän aikaa tapaillaan. Kiitos rohkaisusta:) -ap

Vierailija
9/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, käy tämän kanssa. mä tykkään käydä treffeillä.