Ukko ulkoruokintaan.
Heivasin ukon pihalle, ei tullut yöksi kotiin, meil oli riitaa, oli siis äidillään (tiedän olleen äitinsä soitteli tänne aamusta). En voi käsittää et jossain muualla yövytään, itse en ikinä jättäisi riidan päätteeks tulematta kotiin! Ja siis meillä kolme yhteistä lasta...
On se vaan niin helppoa olla mies, ja tehdä ihan mitä huvittaa ja luulla ettei tule mitään seuraamuksia. Riidasta vielä, et satuinpa narauttamaan ukon emävalheesta, ja siitä sitten soppa syntyi...
Mitäs mietitte??? Oon aika hajalla, koska en mä nyt erota haluaisi, mut se etten voi luottaa häneen paskan vertaa ei oikeen enää innosta...
Kommentit (5)
Niin, olet nyt vihainen ja varmaan aiheesta. Parempi antaa varmaan tilanteen vähän rauhoittua ja keskustella myöhemmin kaikessa rauhassa siitä, mikä sinua loukkasi.
se kävi aamusta täällä että pääsin autolla nuorimmaisen kanssa lääkäriin, meillä vain yksi auto. Tultuani takaisin sanoin etten kykene tämmöseen enää, ja pyysin häntä lähtemään. En oo eroa tarkottanut, tartten oikeesti miettimis aikaa et mitä haluan. Ahdistavaa et äijillä on oikeus tehdä mitä vaan, esim just jättää tulematta himaan, ja kun nainen sen tekisi olis sota pystyssä... huoh... no aivan sama oon ahdistunut ja ajattelin purkaa tänne...
ja vihainen olen sekä valehtelemisesta, että kotoa poisjäämisestä! Onks teillä muilla muka tapana et voi suksia mihin vaan jos on riitaa... aika kamalaa...
mietis vähän, miksi mies ei tullut kotiin yöksi. ero yhden riidan takia?
just just. miten heivasit sen pihalle, jos jo oli poissa kotoa?
oletko kotiäiti?