Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako katuliiduilla piirtää taloyhtiön yhteisille alueille?

Vierailija
20.10.2011 |

Naapurin rouva närkästyi lasten leikkeihin tarvitsemista muutamista (

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-merkkiä. Eli viivoja oli alle viisi ja naapurin rouva pesetti ne pois, koska pilasivat pihapiirin rumuudellaan.

Annatteko lasten piirrellä katuliiduilla taloyhtiön yhteisille alueille?

Vierailija
2/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on erittäin lapsiystävällinen taloyhtiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmeaa töherrystä. en tykkää.

Vierailija
4/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadessaan vettä? Asumme omakotitalossa, mutta talon edessä oleva jalkakäytävä ja ajoluiska autotallille on jatkuvasti kesäisin täynnä "hienoja" taideteoksia, joita lapsi kavereidensa kanssa tekee. Mutta ketäpä nuo haittaisi. Ei tarvi kuin pienen sateen, niin mitään ei jää jäljelle.

Vierailija
5/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä katuliidut pitäisi lailla kieltää karmeaa töherrystä. en tykkää.

Vierailija
6/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä sun naapurin käytös on todella naurettavaa. Jos taloyhtiön säännöissä ei ole katuliituja kielletty niin kyllä niitä saa käyttää.

Vierailija
7/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis ainoa lapsiperhe koko talossa mutta varmistin vielä hallituksen puheenjohtajalta onko tuo sallittua ja kyllä oli.

Vierailija
8/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekevät tageja sähkökaappeihin. Isänsä on jo ollut nuoruudessaan töhrijä Kontulassa, niin eiköhän tytöistäänkin tule samanlaisia töhrijöitä ja katuhuligaaneja, jotka potkivat mummoja karatepotkuilla, niinkuin nämä bussikuskin hakanneet.

ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ NIITÄ HÄIRIKKÖKAKAROITANNE YKSIN ULOS VANDALISOIMAAN. HEITTEILLÄ OVAT MUUTENKIN, KUN ISÄÄ EIKÄ ÄITIÄ NÄY MISSÄÄN. OVAT VARMAAN DOKAAMASSA, KUN EIVÄT JAKSA LAPSISTAAN HUOLTA PITÄÄ.

Vierailija
9/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha... Ok, ymmärrän ettei ne jonku mielestä ole kivoja enkä ehkä itse näe niissä mitään kaunista kun ei oo omia lapsia (auttaako lasten saanti näkemään niiden töherryksissä jotain hienoja..?!). MUTTA... Nautin kyllä siitä, että lapset hiljaa tihrustavat katukiville seuraavaan sateeseen asti kestäviä kuvia. Mielummin se kuin ärsyttävää kiljumista ja riekkumista, toisten kukkapenkeissä nuohoamista ja muuta värkkäämistä. Olis mamma tyytyväinen että lapset on rauhallisia ja pois pahanteosta. Kuka oikeasti jaksaa mennä valittamaan tommosesta... Huoh.

Vierailija
10/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihat täynnä "taidetta" :) Taloyhtiössä asuu paljon lapsiperheitä ja lähes kaikki piirtelevät liiduilla. Ei ne häiritse ketään.

Mutta edellisessä asunnossa en olisi uskaltanut antaa piirtää. Muutettiinkin sieltä pois juuri siksi, että oltiin ainoa lapsiperhe ja naapurin nainen kyttäsi jatkuvasti ikkunasta ja valitti kaikesta...

Vierailija
11/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en voi sietää asvaltin sotkemista.Tulee tunne et me asutaan jossain slummissa.Kiusallani viime kesänä mä pesin taloyhtiön letkulla joka ilta asvaltit kun pikkupimut tuijotti alahuuli väpättäen vieressä.=D

Vierailija
12/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en voi sietää asvaltin sotkemista.Tulee tunne et me asutaan jossain slummissa.Kiusallani viime kesänä mä pesin taloyhtiön letkulla joka ilta asvaltit kun pikkupimut tuijotti alahuuli väpättäen vieressä.=D

itsellä jokin ongelma :)

Vierailija
13/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä kertoo siitä että sulla itsellä jokin ongelma :)

Vierailija
14/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan ja valitusten osuessa kohdalle kerro, että sade huuhtoo. :)

Valaise vaikka naapuria siitä että monissa pihoissa ei ole hiekka-alueita joilla leikkiä esim tervepataa tai hyppiä ruutua.

Vierailija
15/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mitään haittaa ole kun lähtevät tosiaan itsekseen pois.

Vierailija
16/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on lumi maassa, niin tämäkin maailman keikauttava ongelma on hetkeksi ohi...

-Äiti ja taloyhtiön pj

Vierailija
17/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä argumentti niitä piirrustuksia vastaan on siinä, kun yks nainen sanoi sen liitupölyn kulkeutuvan kenkien pohjassa sen eteiseen ja sotkevan maton. Sillon piha olikin ihan kauttaaltaan värissä, ei vaan jotain viivoja sinne tänne.

Vierailija
18/40 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä olen ja siksi meillä on massiiviset piirrustukset kulkuteille kielletty. Mutta nämä olivat siis kaksi erääseen leikkiin liittyen pihatien poikki vedettyä viivaa. Muuten eivät ole sotkeneet kuin omaa asuntokohtaista pihaa.

...josta se siis todellakin ärsyttävästi kulkeutuu sisään :D

ap

Vierailija
19/40 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne sivustolle sattumalta, todella pimeä kommentti.  Liiduthan katoaa itsestään pois sateessa ja tuulessa. Ei voi ihmetellä kuin että onpa jollain todella ongelmat! Asfaltit on  muutenkin mielestäni todella tylsän ja ankean värinen. Jos jollain on aikaa elämässään niitä vedellä jynssäillä lasten katuliiduista niin vähän on silloin elämässä muuta sisältöä. Veikkaisin että tässä asiassa äänet jakautuu niin että valittajien ääni on vähemmistö -ja hyvä niin. Jos valituskohdetta kyttää niin sitähän voi vääntää ihan mistä tahansa. Pelkkä lasten läsnäolokin luultavimmin ärsyttää, mikä kertoo jo paljon. Lapsilla on oikeus leikkiä taloyhtiön pihoilla ellei ihan totalitaristisessa kolhoosivaltiossa eletä. ps. Graffitit on muuten ihan eri aine kuin harmittomat ja yleisesti kaikkialla käytetyt lasten katuliidut.

Vierailija
20/40 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lasten piirtää kotona taloyhtiön pihalla ja olemmepa koulussakin töhrineet oppilaiden kanssa koko koulun pihan.

Raja kulkee siinä, että mitään törkeyksiä ei kirjoiteta eikä piirretä. 

Antaa lasten olla lapsia, näkyä, kuulua ja jättää kädenjälkensä.