Huutonet-paketti, kaikki uusia, onko epäilyttävää
http://www.huuto.net/kohteet/lila-roosa-merkki-ja-kayttovaate-pkt-104_1…
Kaikki on uutta.. Onko tämä joku trokari vai mikä? Itsellä herää vähän epäluuloja uutta kohtaan, varsinkin jos noin paljon on uutta.
Kommentit (18)
Vaatehulluna mulle ainakin kertyy vaatteita, joissa on laputkin kiinni, enkä vain tule niitä käyttäneeksi. Sit myyn ne eteenpäin alihintaan. Trokarit yms. myy vaattet muuten yksitellen. Ei tuollamyyjällä näytä olevan muuta uutta kuin tuo paketti.
aikoinaan reissattiin paljon ympäri maailmaa ja ostin aina paljon joululahjoja jemmaan.
Niitä aina paljastuu välillä.
Voisin hyvin olla tuolla niitä myymässä. Mä vaan kuvittelen että joku päivä lahjan saaja kutistuu.
Joo, 15 v kummityttö ei tarvitse 2 vuotiaalle tarkoitettua haalaria.
Huutis on täynnä näitä jotka myy rakkaudella hamstrattuja kaapin perälle unohtuneita vaatteita joissa on laput tallella!!
Ei kukaan normaali ihminen jätä lappuja vaatteeseen jota aikoo käyttää.
Laitonta,ei.Mautonta,kyllä.
Minä en koskaan osta tollasilta mitään.
Myyn joskus aivan uusia vaatteita, joiden värit eivät sovi lapsille tai jotka ovat kooltaan liian pieniä. (Yleensä anopin lahjoittamia vaatteita).
ettei kerrota paikkakuntaa, vaan vain posti. Mun mielestä rehelliset myyjät kertoo paikkakunnan, vaikka suosisivatkin vain postitusta.
Mulle kertyy sekä omia että lasten vaatteita hyllyt täyteen, en "ehdi" heti leikata merkkejä pois tai pestä, vaan pistän ne henkariin tai kaappiin odottamaan kunnes mulla on aikaa. No, sit ne vaatteet löytyy joskus puolen vuoden päästä.
sitä, että myyjä myy Cupcakea ja Kameleonttia samassa paketissa Lotta & Lassin kanssa, niillä kun on vähän eri kohderyhmät ;-)
ettei kerrota paikkakuntaa, vaan vain posti. Mun mielestä rehelliset myyjät kertoo paikkakunnan, vaikka suosisivatkin vain postitusta.
Minä olen rehellinen myyjä, joka suosii vain postitusta. En koskaan, koskaan kerro ilmoituksessa paikkakuntaa. Miksikö? No siksi, että vaikka olen ilmoittanut "vain postitus", niin ilmoitukseen satelee kysymyksiä "Asut Helsingissä, voisiko nouto onnistua?" Ja sitten pitää erikseen ilmoittaa, että ei onnistu. Joku älypää vielä kyselee erikseen, että MIKSI ei onnistu. Sitten pitää selittää, että käymme sekä mies että minä eri paikkakunnilla töissä, joten noudot "työmatkojen varrella" eivät onnistu, ja illat on pyhitetty omalle rauhalle, ei kaupankäynnille.
Sama juttu silloin, kun huuto menee kiinni ja ostajalle lähetetään meklariviesti. Siinä siis ovat osoitetietoni. Ja vakioviestiin olen ISOLLA kirjoittanut, että toimitustapana vain postitus. Silti kysellään, että "asut Helsingissä, kävisikö nouto, työmatkani menee siitä teidän ohitse". Ja taas pitää selittää.
Miksei ihmiset tajua, että joillekuille sopii ainoastaan postitus? JOs tämä ei sovi ostajalle, ei ole PAKKO huutaa.
Olen tunnistautunut, ja se kertoo mielestäni jo paljon myyjän rehellisyydestä. Tunnistautumisen myötä ostajalle lähtee myyjän oikeat tiedot. Tuokin myyjä, joka tässä ketjussa ap mainitsee, on tunnistautunut. Miksi pitäisi erikseen mainita paikkakunta, kun ei kerran noutoa halua toimitustavaksi, kysynpä vaan.
t. Nouto-ehdotuksiin täysin kypsynyt
Mulla on Cupcakea ja jopa Burberryä ja Kenzoa, ja löytyy myös Ciraffia ja Lottaa & Lassia. Yritätkö sanoa, että merkkivaatteita ostavat eivät halua kaappeihinsa tavallisia vaatteita?
Ei mua huvita pukea lastani hiekkalaatikko-leikkien ajaksi johonkin Kenzon leggingseihin ja mekkoon. Ne vaattet ovat vähän toisenlaisiin tilaisuuksiin.
No, tapansa kullakin, kyllähän sitä jotkut mammat istuu hiekkalaatikolla 600 euron farkut jalassa, joten miksei sitten lapsetkin.
Minä olen rehellinen myyjä, joka suosii vain postitusta. En koskaan, koskaan kerro ilmoituksessa paikkakuntaa. Miksikö? No siksi, että vaikka olen ilmoittanut "vain postitus", niin ilmoitukseen satelee kysymyksiä "Asut Helsingissä, voisiko nouto onnistua?" Ja sitten pitää erikseen ilmoittaa, että ei onnistu. Joku älypää vielä kyselee erikseen, että MIKSI ei onnistu. Sitten pitää selittää, että käymme sekä mies että minä eri paikkakunnilla töissä, joten noudot "työmatkojen varrella" eivät onnistu, ja illat on pyhitetty omalle rauhalle, ei kaupankäynnille.
Sama juttu silloin, kun huuto menee kiinni ja ostajalle lähetetään meklariviesti. Siinä siis ovat osoitetietoni. Ja vakioviestiin olen ISOLLA kirjoittanut, että toimitustapana vain postitus. Silti kysellään, että "asut Helsingissä, kävisikö nouto, työmatkani menee siitä teidän ohitse". Ja taas pitää selittää.
Miksei ihmiset tajua, että joillekuille sopii ainoastaan postitus? JOs tämä ei sovi ostajalle, ei ole PAKKO huutaa.
Olen tunnistautunut, ja se kertoo mielestäni jo paljon myyjän rehellisyydestä. Tunnistautumisen myötä ostajalle lähtee myyjän oikeat tiedot. Tuokin myyjä, joka tässä ketjussa ap mainitsee, on tunnistautunut. Miksi pitäisi erikseen mainita paikkakunta, kun ei kerran noutoa halua toimitustavaksi, kysynpä vaan.
Mua huvittaa ja ottaa välillä nuppiin nämä ostaja jotka ovat saaneet sen meklarinviestin jossa kerrotaan...päläpälä.
Usein laitan lisäksi oman viestin jossa kysyn noudatko vai laitanko postiin.Takasin tulee viesti,"mäkin asun helsingissä,tuu stockan kellon alle huomenna kello 18:00 kun mä pääsen silloin töistä.""
Jotkut luulee et nouto tarkoittaa sitä et minä kuskaan tuotteen mihin hyvänsä helsingissä ja mihin kellon aikaan hyvänsä. =D
heh.
Myyjä näyttää pistäneen alhaisen lähtöhinnan, joten ei tavoittele isoa voittoa. Haluaa päästä vaatteista eroon. Trokarit pistävät korkean hinnan heti kättelyssä ja ilmoittavat mielellään myös tuotteen ovh:n, jotta syntyy mielikuva mahdollisimman kalliista vaatteesta.
Onhan se totta, että Huuto.netissä on huijareita, mutta tuollaisia vaatepakettaja on Huutis pullollaan eikä niihin liity mitään erikoista.
Itse karsastan tunnistautumattomia ostajia, siksi myymilläni tuotteilla on aina "rajaa tunnistautumattomat kaupan ulkopuolelle" -kohta rastitettuna.
tuo että käytte miehen kanssa eri paikkakunnilla töissä estää noudot työmatkojen varrella?
Siis saa toki kieltää noudot, ei siinä mitään, mutta nyt en vain tajunnut selitystäsi.
Minulta tosin saa tulla noutamaan, ei siitä kovin iso vaiva ole. Avaan oven, otan rahat ja ostaja kantaa tavaran pois. Minuutti meni jos sitäkään.
yhdistellä noissa kuvissa miljoonaan kertaan samat vaatteet. antaa hurjan paljon isomman kuvan paketista. miten noi myyjät ei ymmärrä, että ostaja osaa ihan itsekin yhdistellä niitä ryysyjä.
että ne on huonoja, kun niitä ei ole otettu käyttöön. Ja huonolla tarkoitan, ettei ne istu päällä tai että mitoitus on surkea.
Huutis on täynnä näitä jotka myy rakkaudella hamstrattuja kaapin perälle unohtuneita vaatteita joissa on laput tallella!!
Ihailen vasta sitten, kun otan käyttöön, että onpa tullut tehtyä edullinen hankinta alesta :)
Ja nytkin eräänä päivänä katsoin, että on käyttämättä jääneitä vauvan kenkiä ja vaatteita... olin kuopuksesta vähän turhan innoissani, kun tulikin tyttö...
kun myyn jotain isompaa.
Minuutti menee joo siinä kun ostaja käy ovella mutta en jaksa päivystää kotona, että milloin se ostaja tulee. Kerrankin oli sovittu, että ostaja tulee klo 17 mutta tulikin klo 21.30 Sanoi vaan ettei päässyt aikaisemmin. Olisi voinut ilmoittaa edes.
Kerran ostaja tuli ilmoittamatta. Mainitsi että oli käynyt jo eilen pari kertaa oven takana mutta ketään ei ollut kotona.
Outoja ihmisiä!
Minulta tosin saa tulla noutamaan, ei siitä kovin iso vaiva ole. Avaan oven, otan rahat ja ostaja kantaa tavaran pois. Minuutti meni jos sitäkään.
Trokarit myy yksi kerrallaan ja usein myös Osta heti -hinnalla varmistaakseen, että saa enemmän kuin on maksanut. Tuossa on merkkivaatteita, joista saisi paremman hinnan erikseen kuin pakettina.