Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään toista kyllästytä muumit astioissa ja pyyheissä?

Vierailija
19.10.2011 |

Arabian ja finnlaysonin tuotteet ovat vain muumeja täynnä nykyisin, siis lapsille suunnatut. Haluaisin ostaa arabian lasten astiastot kummilapsille ja omilleni joululahjaksi, mutta tarjolla on vain muumia. Omassa lapsuudessani oli Uppo-Nallea ja muutakin. Sama juttu on finnlaysonin lakanoiden ja pyyhkeiden kanssa. Suomessa on paljon loistavia lastenkirjakuvittajia, joilta löytyisi ihania kuvia astioihin ja muihin. Miksi tämä muumiteema tunkee joka tuutista? Olen ihan täynnä sitä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään hirveesti sen kirjoista.

Vierailija
2/11 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on Mervi Lindman.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhosin niitä jo lapsena. Meillä ei muumeja löydy astioista eikä tekstiileistä.

Vierailija
4/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten naisten sukissa ja muissa vetimissä. En todellakaan halua esim rintsikoita joissa on joku sarjishahmo tm.

Vierailija
5/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niitä uusia emalimukeja esimerkiksi. Mutta toki olisi hyvä, että valikoimaa olisi eikä vain tätä kaupallisista kaupallisinta muumitavaraa. Siis ihan taiteellisista syistä valittua kuvitusta.

Vierailija
6/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi sun mieleisiä, oletko katsellut? Vai onko pakko olla arabiaa?

Vierailija
7/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri Kunnaksen hahmot on kaupallistettu myös. Ulkomailta löytyy mm. Barbapapaa ja Pingua.

On muotia haukkua muumeja.

Mun lapsella on ihanat Finlaysonin pingviinilakanat.

Vierailija
8/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hitti lapsilla ja uudelleen murkuilla. Välissä tulee kamalia pokemoneja, brätseja jne.

Moni mun tuntema yläasteikäinen käyttää taas muumilakanoita. Käykääs katsomassa jonkun tyttöjen peliporukan petejä.

Vierailija
9/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas harmittaa kun Kermansavi lopettaa astianvalmistuksen, ne lastenastiat on ihania! Arabiahan ei ole kotimaista ollit vähään aikaan, mutta Kermansavi on.

Vierailija
10/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikeastaan aika suloista, että 16-18 -vuotiaat lapsetkin elävät uudelleen lapsuusmuistoja, katselevat yhä uudestaan Muumipiirrettyjä ja nukkuvat Muumilakanoissa. Astia villitykseen en ole lähtenyt sen kummemmin, kaikille on olemassa mukit ja yhdet lautaset.

Vierailija
11/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin koko muumikrääsän keräily aikuisiällä on mielestäni merkki pahasta mielenvikaisuudesta. Tunnen yhden tyypin joka lastaa ostoskassiinsa KAIKEN vastaantulevan muumitavaran. Ihan kun kämppänsä ei jo olisi täyteen ahdettu ilmankin. Sairasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan