Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät runon keksijät, apua!

Vierailija
19.10.2011 |

Täytät tänään kuusi ja nolla,

hienosti vielä pelaa sulla polla.

Tukka päässä, hampaat suussa,

katse vielä romanttisessa kuussa!

Tuossa on runo, mulla raksuttaa niin tyhjää kun olla ja voi. Laittakaa joku ideaa tulemaan mitä tuon viimeisen lauseen tilalle vois laittaa. Se ei mielestäni sovi tuohon, muuten runo on hauska.

Sais vaan tuon viimeisen rivin toisenlaiseksi.

Jos vaan älli pelaa tällä hetkellä niin apu ois jees!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 6-kymppinen vielä eläkkeelläkään ole?

Vierailija
2/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 6-kymppinen vielä eläkkeelläkään ole?

Hitto, ois ollu hyvä, mutta on sairaseläkkeellä! :l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää parit ideat on ollu tosi hyviä, mutta tosiaan on sairaseläkkeellä ja luissakin on aika paljon vikaa. Et ne ei oikein ihan sovi. Lisää ideoita tulemaan!

-KIITOS-

Vierailija
4/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoisi kuusikymppistä mua noin alentavalla lauseella kuin: "hienosti VIELÄ pelaa sulla polla"...eihän kuuskymppinen ole nykyaikana muutenkaan mikään seniili!

eikös se muutes pitäisi olla kieliopin mukaan "hienosti vielä pelaa SUN polla". Kamala runo, sori ap!!!!

Vierailija
5/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoisi kuusikymppistä mua noin alentavalla lauseella kuin: "hienosti VIELÄ pelaa sulla polla"...eihän kuuskymppinen ole nykyaikana muutenkaan mikään seniili!

eikös se muutes pitäisi olla kieliopin mukaan "hienosti vielä pelaa SUN polla". Kamala runo, sori ap!!!!

Mielipiteensä kullakin, en pahastunut! Meillä onneks pappa ymmärtää huumoria erittäin hyvin! :) Tuo runo oli otettu joltain sivustolta, mun aivot ei tuollaista pysty keksimään. :)

Kieliopista en uskalla sanoa yhtään mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi