Luulen, etten onnistu saamaan töitä vaikka kuinka hakisin.
On myös olo, etten osaa tehdä mitään työtä kunnolla. Kaupan kassalla olo tai siivoustyö ehkä onnistuisivat, mutta niihin taidan olla ylikoulutettu.
Plääh.
Kommentit (3)
mutta en jaksa enkä osaa sitä työnhakuprosessissa tarvittavaa itsensä kehuskelua ja perseennuolemista.
Mitään ei voi osata täydellisesti, ellei kyse ole mekaanisesta ohjelmoinnista tai liukuhihnatyöstä.
Työ opettaa - aina. Minäkin pääsin muutama vuosi sitten aivan mahtavaan työpaikkaan, ja pidän työstäni. Minulle sanottiin rekrytoinnin jälkeen etten ollut teknisesti pätevin ja osaavin henkilö hommaan, mutta olin sen verran innostunut, että olin hyvää materiaalia. En nuollut perseitä, enkä kehuskellut itseäni tarpeettoman paljon haastattelussa. Olin rehellinen ja aidon innostunut. Se riitti.
Jos menee haastatteluunkin asenteella "emmääosaakuitenkaa", niin ei varmasti osaakaan, eikä paikkaa saa.
Minut palkittiin juuri nelinumeroisella palkankorotuksella, eikä työni ole edes ihmeellistä ruudinkeksimistä. IT-maailmassa tosin, sekä tietoturva-alalla, mutta kuitenkin.
en ole valmis myymään itseäni, sinällään mielenkiintoiseen työhön, sillä rahalla, mitä minulle maksettaisiin. Osa-aikatöitä ja tuurauksia voin tehdä:)
hoitoalalla