Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin pojalleni vaaleanpunaisen röyhelöhameen

Vierailija
19.10.2011 |

Pyörähtelee nyt se päällään innoissaan :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sama tyylisuunta

Vierailija
2/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika myös puki pikkusiskonsa prinsessamekon (on liian iso tytölle vielä) ja viiletti sen kanssa pitkin kämppää ihastellen itseään peilistä =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli sota miehen kanssa tulevan lapsemme pukemisesta.

Hihkuin, että kuinka ihanaa ostaa kaikkia prinsessamekkoja yms.muita tyttöjen vaatteita, niin tämähän alkoi narisemaan, ettei lapselle saa antaa selkeää sukupuolta väreillä.. Herranihsä, pitäisikö pukea tyttö johonkin rumaan sinivihreään Turtlespaitaan sitten???

Vierailija
4/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli sota miehen kanssa tulevan lapsemme pukemisesta.

Hihkuin, että kuinka ihanaa ostaa kaikkia prinsessamekkoja yms.muita tyttöjen vaatteita, niin tämähän alkoi narisemaan, ettei lapselle saa antaa selkeää sukupuolta väreillä.. Herranihsä, pitäisikö pukea tyttö johonkin rumaan sinivihreään Turtlespaitaan sitten???

miksei välillä. Ja tietenkin kun lapsi kasvaa niin tulee jo omia mielipiteitä siitä, millaisia vaatteita haluaa (tarkoitan 3v. -->). Minusta on tärkeää, että lapsi viihtyy vaatteissaan (käytännöllisyyden lisäksi).

Kyllä minä olen meidän 5v. pojalle ostanut esim. fuksianpunaiset velourhousut ja Hello Kitty-paitoja, koska hän on itse sellaisia halunnut. Ja ovat muuten olleet kovassa käytössä.

Vastaavasti kuopukselle (tyttö) olen pukenut ns. poikien värejä. Jos hän tulevaisuudessa haluaa vaikkapa örkkipaitoja niin kyllä minä niitä ostan.

Jotenkin kammoksun selvää jaottelua tyttöjen ja poikien väreissä. Enkä nyt tarkoita, että se poika pitää väkipakolla pukea siihen vaaleanpunaiseen paitaan, mutta jos lapsi itse tykkää sellaista pitää niin mikä ettei.

Vierailija
5/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla on niin paljon mekkoja, ettei ole tullut pyytäneeksi omaa. Viimeksi viime viikolla "leikkivät tyttöjä".

Ikää 8v. Tykkää muuten myös meikkaamisesta ja tukan laitosta, ja isänsäkin menee joskus leikkiin mukaan:-)

Vierailija
6/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
7/7 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloinen tanssija ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme