Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaa ei kiinnosta

Vierailija
19.10.2011 |

Olen ollut sairaslomalla viime viikosta lähtien.

Tänään on viimeinen sairaspäivä, huomenna olen menossa töihin.

Ilmoitin txt töihin, että olen tulossa huomenna. Txt siksi, kun eivät kerkiä vastaamaan puh. Mutta eipä tule vastausta tekstariinkaan. Ei heitä kiinnosta, tai sitten eivät halua mua sinne.

Tosi kivaa......

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kun olet nyt vapaalla ja sulla on paljon vapaata aikaa, mutta ne toiset tekevät siellä töissä sunkin hommas.

Vierailija
2/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kun olet nyt vapaalla ja sulla on paljon vapaata aikaa, mutta ne toiset tekevät siellä töissä sunkin hommas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se maailman pyörikkään sinun ympärillä.

Vierailija
4/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun ilmoitatte oletteko poissa tai tuletteko töihin.

Mutta puheluita tulee useita päivässä ja sen aikana saattaa tulla 4-5 txt, kaikkiin ei vaan ehdi reakoimaan juuri samalla sekunnilla, kun se tulee ja tunnin päästä on jo seuraava asia listalla.

Vierailija
5/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei mun viesti sellaista ole väittänytkään. On kuitenkin fakta, että töissä olevat joutuvat yleensä tekemään sen poissaolijankin työt.

Ap itse kertoi töissä olevan kiire, jonka vuoksi ilmoitti textarilla. Niin eikö silloin ole yleensä vielä enemmän kiire, jos riveistä puuttuu yksi?

Ihmisellä on oikeus olla sairaslomalla

Vierailija
6/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lisää sairauslomaa, se on ihan oikein heille, kun ei kerran ole yhtää kiinnostuneita sinun asioistasi. Kyllä tuosta nyt pitäisi henkisestä kärsimyksestäkin hakea korvausta työnantajalta.

Vierailija
7/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan yleisvelvoite on edistää hyviä suhteita työntekijöihin, tuo jos mikä on hyvän tavan vastaisia ja ihan kohtuutonta.

Ota yhteyttä työpaikkasi luottamusmieheen ja pyydä häntä ottamaan esille, miten voisitte työnantajan kanssa parantaa yhteistoimintasuhteita.

Vierailija
8/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä odotat että ne vastaisivat siihen? Että "jaha"? Ja tietäähän ne muutenkin jo, milloin sun sairasloma loppuu!

Vierailija
9/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, OK. Sitähän kaikki nämä odottaa, jotka saavat itkupotkuraivareita, kun tekstareihin ei vasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme