Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte tästä talosta? Kuulostaa liian hyvältä...

Vierailija
19.10.2011 |

ollakseen totta? Mitä mieltä olette?

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6828847

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo on ihan hyvä, mutta ei se nyt "liian hyvä" ole ihan tavis. Mäkään en tykännyt siitä kivilaattajällljitelmälaminaatista, musta se oli levoton, mutta joku muu voi kyllä tykätä. Onhan kivikuvio muodikasta.

Jos haluaa asia jossain Mäntyharjulla niin toi on varmaan ihan hyvä vaihtoehto.

laminaatti oli makkareissa

Vierailija
22/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntyharju on tosin jossain Savossa, joten hyvän talon voi saada suht halvalla suurella tontilla ainakin jos ei osta ihan uutta.

Minusta talo on ihan normaali ja siitä saa mukavan jos yhtään osaa sisutaa. Pintamateriaalit on helppo itsekin vaihtaa myöhemmin jos ei pidä laminaatista. Katsokaa vain niitä PK-seudun paskakomeroista. Alle 300 tuhannella eurolla ei saa ihmisen asuttavaa asuntoa, joten en tajua miksi tuossa talossa ei muka joku voisi Mäntyharjulla asua. Ihan hyvän näköinen suureen osaan myytävistä asunnoista verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Halvat materiaalit roiskastu sisälle (laminaatit, halltex-katto, keittiön materiaalit jne jne)

- Pihatyöt tekemättä (menee monta tonnia pihan saamiseksi edes alkeelliseen kuntoon)

- Ei autokatosta/tallia, ei ulkovarastoa (tähän uppoaa sellaiset 15 000- 40 000 € riippuen mitä tasoa haluaa)

- Pienellä tontilla lähellä muita taloja

- "Ranta" joku yhteinen pohjoisranta, jonka rantaan tod. näk. ei edes pääse

- Viimeistelemätön kaikenkaikkiaan

Olen kerran käynyt vastaavaa katsomassa ja läheltä katsottuna oli vielä järkyttävämpi kuin kuvissa. Läheltä näki, miten huolimatonta ja huonoa työn jälkeä oli joka paikassa: esim: keittiön, vessan ja pesuhuoneen silokonsaumat oli päin mäntyä vedelty, tapetit rypyssä ja isot raot, sähkötyöt vähän niin ja näin... Lista on todella pitkä!

Todennäköisesti hinta on juuri kohdallaan tai vähän yläkantiinkin: tuolla hinnalla saa halvoista materiaaleista kokoon kyhätyn keskeneräisen talon.

Eli ei mitään hyvää - oikeasti.

Vierailija
24/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontti ankea!

Vierailija
25/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se "paperi"levykatto on halpaa verrattuna vaikka oikeaan puuhun... Just teemme omakotitaloa itse ja laskin sisäkatoille hinnat. Ostamme lautaa ja maalaamme valkoiseksi osan, koska en halua levykattoa. Joihinkin huoneisiin ostetaan sitten jotain muuta kattomateriaalia, vielä mietinnässä.

Vierailija
26/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauksena sanoisin että saman saisi itse pakettitalon rakennuttaen n. 150 000 e:lla. Pihatöihin ja -rakennukseen uppoaa toki vielä rahaa. Vertailun vuoksi: samalla summalla olemme olemme saaneet alakerraltaan muuttovalmiin omakotitalon johon yläkerta tehtiin itse, yht. 160 neliötä. Lattiat laminaattia, kosteat tilat kaakeloitu,seinät tapetoitu. Kahden auton talli ja lämmin varasto. Tontti 1500 neliötä istutuksineen. Sijainti 20 km yliopistokaupungista. Mutta vaikka on pakettitalo niin on tähän itse viimeistelyiden ja yläkerran tekemiseen työn ja muun elämän ohella (eli lähinnä viikonloppuisin ja lomilla) mennyt kolme vuotta.

Vierailija
27/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin Halltexia jolla saa äänen- ja lämmöneristettä samalla. Kyllä olisi lauta ja maali tullut paljon halvemmaksi.

Vierailija
28/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauksena sanoisin että saman saisi itse pakettitalon rakennuttaen n. 150 000 e:lla. Pihatöihin ja -rakennukseen uppoaa toki vielä rahaa. Vertailun vuoksi: samalla summalla olemme olemme saaneet alakerraltaan muuttovalmiin omakotitalon johon yläkerta tehtiin itse, yht. 160 neliötä. Lattiat laminaattia, kosteat tilat kaakeloitu,seinät tapetoitu. Kahden auton talli ja lämmin varasto. Tontti 1500 neliötä istutuksineen. Sijainti 20 km yliopistokaupungista. Mutta vaikka on pakettitalo niin on tähän itse viimeistelyiden ja yläkerran tekemiseen työn ja muun elämän ohella (eli lähinnä viikonloppuisin ja lomilla) mennyt kolme vuotta.

Asun juuri niinkuin haluankin: tunnelmallisessa ullakkokämpässä eurooppalaisen miljoonakaupungin keskustassa.

Vierailija
29/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukaton hinta määrittyy ihan siitä, laitatko jotain raakalautaa vai jotain erityiskuvioon sahattua höylätavaraa. Paperilla päällystää kattoa neliön siinä, missä laudalla pikku pätkän. Maaleja ja lakkojakin on eri hintaisia. Jotkut ostavat liiteristä ja jotkut erikoisliikkeistä.

Miten se teidän paperikatto kestää vesipesun?

Vierailija
30/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan laittaisin mielellään, koska harrastan puutarhanhoitoa.

Terassin teko ei ole ongelma.

Kiva koti hyvällä hinnalla.

Vierailija
31/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sun asimismuoto olisi painajainen.

Tykkään asua rauhassa ja ihmisvilinästä en välitä.

T.37

Vierailija
32/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni kauhean pienet ikkunat, ei valoa tarpeeksi.

Vierailija
33/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hinta ok-taloksi ei ole kamalan paha. Mutta en itse kuitenkaan ostaisi.

Vierailija
34/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sun asimismuoto olisi painajainen.

Tykkään asua rauhassa ja ihmisvilinästä en välitä.

T.37

Vierailija
35/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölämmitys ja kauheet pintamateriaalit. Ei houkuttele.

Vierailija
36/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en uusissa taloissa tajua. MIksi pitää olla niin kamalan pienet ikkunat? Meillä on vanha okt ja siinä on kyllä uudet, mutta vanhanmalliset ISOT ikkunat! Korkeat ikkunat :)

En ikinä olisi suostunut ikkunaremonttiin, jos olisi pitänyt vaihtaa tilalle modernit postimerkin kokoiset ikkunat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi