Mitä tekisit, jos tietäisit, että kaverisi pettäisi miestään?
Jos mieskin olisi kaverisi, vaikka nainen parempi kaverisi? :/
Kommentit (17)
ja sanoisin, että jos minulta mies tulee jotain suoraan kysymään, niin valehtelisi.
Jos tilanne jatkuisi pitempään, eikä kaveri tekisi elettäkään ratkaistakseen sitä, niin luultavasti kertoisin.
että ymmärtääkö mitä on tekemässä.
En puhuisi miehelle.
Eräs kavereistamme on jo jutellut. Nainen sanoo vain, ettei ole teidän asianne ja hän selvittää itse asiansa.... Silti tuntuu kuin en voisin jättää tätä tähän.
ap
kaverin kanssa tai sitten antaisin asian vain olla. Tiedän tapauksen jossa ulkopuolinen henkilö kertoi vaimon sivusuhteesta miehelle ja mies pahoinpiteli vaimonsa. Pahimmassa tapauksessa voi kertomisella aikaansaada väkivaltaa tai jopa henkirikoksen, miettisin ainakin tarkkaan.
vain yhden lauseen: EI KUULU SINULLE. Mua raivostuttaa nämä kovin hyviksi ja pyhiksi itsensä tuntevat, jotka katsovat sekä asiakseen että oikeudekseen puuttua toisten ihmisten elämään.
..jos ajattelisi, että mies ansaitsisi tietää..nimetön kirje miehelle, että tarkkaile naistasi? Mies saisi itse huomata pettämisen.
Usko nyt jo, ei meidän jutut kuulu teille!!! Tästäkin piti taas kuulla facebookin kautta, että tämä on jo postattu Vauva-palstalle! Joku hiton raja! Ei tarvi olla yhteyksissä muhun enää!
nimim. tiedät kyllä kuka!
tosin kaverin mies jäi itse kiinni pettämisestä ja vielä rysän päältä...
En lohduttanut, koska mielestäni kaverini ei ollut lohduttamisen arvoinen koska itsekin petti.
Mä mietin ainakin, että itse haluaisin tietää.. Eiköhän siis tuo mieskin? Miksi kuuluu vain niille kahdelle? Haluan ettei kaveriani viedä kuin idioottia. Silti pelkään seurauksia jne....
ap
Usko nyt jo, ei meidän jutut kuulu teille!!! Tästäkin piti taas kuulla facebookin kautta, että tämä on jo postattu Vauva-palstalle! Joku hiton raja! Ei tarvi olla yhteyksissä muhun enää!
nimim. tiedät kyllä kuka!
No jos todella olet se jonka tiedän, niin toivot ainakin ymmärrät hävetä. Ei ole meilläkään helppoa kattoa sun touhujasi..
ap
Ystävieni elämässä on asioita, joita tekisi mieli kritisoida, mutta koska he ovat ystäviäni, en tee sitä. Minun tehtäväni on kuunnella ja tukea, ei moralisoida. He vastaavat teoistaan itse.
Ystävieni elämässä on asioita, joita tekisi mieli kritisoida, mutta koska he ovat ystäviäni, en tee sitä. Minun tehtäväni on kuunnella ja tukea, ei moralisoida. He vastaavat teoistaan itse.
Mutta kun mies on myös ystäväni. Itse haluaisin, että ystäväni kertoisi ja tunsin itseni petetyksi, jollei näin tekisi.
ap
pettäjälle että jos hänen miehensä kysyy en ryhdy valehtelemaan, mutta muuten antaisin asian olla. Ei kuulu minulle eikä sinulle.
No jos todella olet se jonka tiedän, niin toivot ainakin ymmärrät hävetä. Ei ole meilläkään helppoa kattoa sun touhujasi..
ap
Montako kertaa tämä pitää sanoa: EI KUULU TEILLE!
Ette todellakaan tiedä mitä meidän kahden välillä on meneillään. Jos kerran tunnet meidät kuten väität tuntevasi niin sun pitäisi todellakin tietää ettei se äijä ole mikään pyhimys vaikka perusmukavalta vaikuttaakin!
Vituttaa tuommoinen muiden asioihin sekaantuminen.
Meidän suhde on nykyään aivan kulissi, tuo äijä ei vaan tajua sitä itse vielä. Ei se vaan voi toimia, minkä sille voi.
En ole valmis toimimaan kaverin alibina ja valehtelemaan hänen puolesta.
Ottaisin etäisyyttä kaveriin ja hänen mieheensä. En ole valmis toimimaan kaverin alibina ja valehtelemaan hänen puolesta.
että ymmärtääkö mitä on tekemässä.
En puhuisi miehelle.