Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä ja äidillä suhde????

Vierailija
18.10.2011 |

Lapseni kertoi iltasadun jälkeen, että oli nähnyt mummin pussaavan isäänsä, kun mies oli hakemassa tyttöä.

Olen ihan hämmentynyt enkä tiedä mitä ajatella. Voiko lapset keksiä tuollaista? En halua uskoa asiaa, mutta en saa sitä mielestäni.

Äitini on 55-vuotias ikäisekseen hyvännäköinen sinkku, nuorista miehistä kiinnostunut mutta en voi uskoa että tekisi omalle lapselleen näin?!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei ole ollut sellainen tapana. Eivät ole koskaan minun nähden sellaistakaan tehneet.

Siksi ihmettelenkin.

Mies nukkuu tuolla kun aamulla menee töihin, ei huvita yhtään mennä sen viereen. Tekis mieli lukee sen puhelinta hieman, esim viestit.. Ylireagoinkohan? Jotenkin vaan outo tunne, koska meillä ei hirveesti esim halailla, saati suudella poskillekaan..

ap

Vierailija
2/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tytöllä 6 vuotiaana kausi, jolloin sanoi työmatkalta palaavalle isälleen esimerkiksi, että äidin vieressä nukkui yöllä toinen mies.. En tajua, mistä hän näitä juttuja keksi kun emme olleet hänen kanssaan puhuneet pettämisestä tai harrastaneet sellaista, mutta jotenkin hän tajusi, että jotain actionia tällaisella saadaan aikaiseksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni sanoi, tais olla 6 sekin, että isillä oli yöllä bikinit päällä. Mistäpä tuota tietenkään tietää, en asu isän kanssa, mutta mun biksut on saattaneet olla siellä kuitenkin..

Toinen keksi 6-vuotiaana, että yksi sukulainen on "paha mies".

Mutta niin, mun miesystäväni on suudellut mun äitiäni mun silmieni alla. Ja totes vaan, että pitäähän sitä anoppia pitää hyvänä.

En tiedä sitten vonkasko myös myöhemmin viettämään iltaa kanssaan, ainakin äidin mukaan näin tapahtui, mutta mun äitini oli kyllä niin ilkeämielinen ihminen, ja vähän turhankin riemuissaan omasta viehätysvoimastaan.

Mutta olisko ne nyt olleet niin tyhmiä, että lapsen nähden olisivat suudelleet?