Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te ette vahdi niitä lapsianne?

Vierailija
18.10.2011 |

Luin tuota ketjua lasten aiheuttamista vahingoista ja en voi kun ihmetellä. Miten huolimattomasti vanhemmat antavat lastensa touhuta mitä vaan. Siis alle kouluikäisten. Miten voi olla mahdollista, että 3-vuotias pesee naapurin auton kivillä? MInulla kaksi lasta, joista vanhempi on nyt 10 vuotias. Ei meillä alle kouluikäiset ole tehneet mitään tuollaisia juttuja, koska heitä on pidetty silmällä ja ohjattu heidän tekemisiään oikeaan suuntaan. Nyt kun ovat koulussa ja liikkuvat enemmän itsekseen voi vahinkoja sattuja, mutta ei enää tuollaisia tahallisia. Siis kyllä se on aina vanhempien huolimattomuutta, jos pienet lapset vahinkoa saa aikaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuota ketjua lasten aiheuttamista vahingoista ja en voi kun ihmetellä. Miten huolimattomasti vanhemmat antavat lastensa touhuta mitä vaan. Siis alle kouluikäisten. Miten voi olla mahdollista, että 3-vuotias pesee naapurin auton kivillä? MInulla kaksi lasta, joista vanhempi on nyt 10 vuotias. Ei meillä alle kouluikäiset ole tehneet mitään tuollaisia juttuja, koska heitä on pidetty silmällä ja ohjattu heidän tekemisiään oikeaan suuntaan. Nyt kun ovat koulussa ja liikkuvat enemmän itsekseen voi vahinkoja sattuja, mutta ei enää tuollaisia tahallisia. Siis kyllä se on aina vanhempien huolimattomuutta, jos pienet lapset vahinkoa saa aikaan.

mutta valitettavaa on, että täälläkin pääkaupunkiseudun omakotitaloalueella lapset alkaen 3v painelee pitkinpoikin teitä ja ihmisten pihoja, joo-o ja ilman kenenkään vahtimista !

kauhulla tuota olen katsellut monena kesänä...

Vierailija
2/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten naaraa niitä 3-vuotiaita läheisestä joesta. Kun ei viitsitä, eikä väilitetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluvat tiettyyn ikään ja loppuvat kun henkilö kasvaa niin henkisesti kuin fyysisesti. Ilmeisest ap:llä on tämä vaihe jäänyt väliin.

Kas kummaa, onhan se nyt outoa kun ihmisille sattuu vahinkoja...

Vierailija
4/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joudun käymään itsekin välillä vessassa miehen ollessa töissä. Kerran pissillä käydessäni vähän alle 2 v kuopus kävi puolestaan pissimässä jääkaappiin. Luonnollisesti siivosin jääkaapin heti tempun huomattuani ja sitä siivotessa lapset porukalla sai päättömiä ideoita omassa huoneessaan ja tuho oli melkoinen. Muuten kyllä pyrin vahtimaan lapsiani koko ajan, mutta vessaan en ota kotona koko laumaa mukaani.

Vierailija
5/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on näitä vaatijoita, mutta nämä vaatijat ei ymmärrä, että niitä omiansakin pitää vahtia.

Hyvin yleistä ainakin meidän pihoilla ja mun lapset on jo koululaisia ja sitten joku urpo tulee vaatimaan vahtimista ja ei vahdi omaa 3-4v. lasta ollenkaan.

Vierailija
6/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavaa on, että täälläkin pääkaupunkiseudun omakotitaloalueella lapset alkaen 3v painelee pitkinpoikin teitä ja ihmisten pihoja, joo-o ja ilman kenenkään vahtimista !

kauhulla tuota olen katsellut monena kesänä...

[/quote]

Vanhemmat katsovat vierestä kun omilla lapsilla ei mitään tapoja!!!!