Onko tämä lääke tuttu?
Motifene Dual
Lääkäri määräsi tätä kipeään ranteeseen. Luin kaikki mahdolliset sivuvaikutuksen ja nyt en uskalla syödä noita lääkkeitä.
Sivuvaikutuksia oli aivohalvauksesta pahaanoloon kaikki mahdollinen.
Kommentit (7)
kaikki lääkkeet voi potentiaalisesti tappaa, jos joku on pahasti allerginen. Ja tavallisella panadolilla saa melko helposti itsensä hengiltä.
Esim. Buranan (joka on suht turvallisen lääkkeen maineessa) pakkausselosteessa on lueteltu aika pahalta kuulostavia sivuvaikutuksia. Harva niitä kuitenkaan saa, kun lääkettä käytetään ohjeen mukaisesti ja lyhyitä aikoja.
Kaikkiin lääkkeisiin liittyy sivuvaikutusten riski, mutta kyllähän kipua kannattaa hoitaa, ettei se kroonistu.
on nyt se käytössä, ei oo oireita tullu. Ainoo huono puoli ettei mun mielestä tehoa selkäkipuun yhtä hyvin kuin burana mut kun se taas käy vatsan päälle niin lääkäri määräs kuurin motifenee..
peruspanadooleissa ja buranoissakin kauhiat listat niistä sivuvaikutuksista.
itselläni määrätty myös kaden kiputiloihin ja olen sitä pari kuuria popsinut , kahdella eri kerralla siis. Ei tullut mitään sivuoireita.
Mulla on ollut pitkään tuo Motifene käytössä nivelrikkoon. Kipuun ei auta mitään, mutta olen uskotellut itselleni, että veisi tulehdusta pois.
Nyt, kun otin pari viikkoa sitten taas kuurin alkuun, tuli jonkinlaista näköhäiriötä. Ja pari päivää sitten iski nenäverenvuoto, jota mulla ei kyllä ole oikeastaan koskaan.
Päätin, että en enää noita mokomia syö.
vain siksi, ettei lääkefirmaa voi syyttää.
Uskotko muuten enemmän palstaa kun hoitavaa lääkäriäsi?