Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköiset naiset yliarvostettuja

Vierailija
18.10.2011 |

Väitän noin 60 naisen kokemuksella, että kovin hyvännäköiset naiset ovat usein sängyssä aika laimeita. Odottavat että mies hoitelee hommat. Kun taas tavallisemmat naiset osallistuvat hommaan, antavat enemmän itsestään. Siinä mieskin tuntee itsensä halutuksi ja seksi onkin kuumempaa.

Eli: juoskaa te niiden hyvännäköisten perässä. Mä keskityn tavalliseen suomalaiseen naiseen. Ja saan parhaat kyydit. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset naiset ovat tottuneet siihen, että miehet juoksevat perässä, ostelevat drinkkejä ja kalliita lahjoja. Joillekin (ei suinkaan kaikille) tämä voi ns. kihahtaa hattuun ja todellakin ollaan vähän prinsessana eikä jakseta hoitaa omaa osuuttaan, monessakin asiassa.

Vierailija
2/4 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus on, että ei kauaa ole iloa kauniistakaan naisesta, jos ollaan asenteella että kaunista saa katsoa mutta ei koskea ja/tai lahnaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kaunis minun silmissäni ja haluan antaa hänelle täyden nautinnon seksissäkin. Ja hän tuottaa samaa minulle.

Vierailija
4/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kaunis minun silmissäni ja haluan antaa hänelle täyden nautinnon seksissäkin. Ja hän tuottaa samaa minulle.

Heippa, tosiaan vaimoni on kaunis minunkin silmissäni. Lisäksi hän harrastaa kaiken näköisiä asioita, seksissä hän ottaa minunkin tarpeeni huomioon. Mitenkä lauhkeasta lampaasta voikin tulla sitten oikea seksipeto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi